rörelse.

v.19 nu och förra veckan började jag känna bebis
röra sig å buffa å ha sig. det är så mysigt. känner
på kvällarna när jag sitter i soffan eller när jag lagt mig.
fast också när jag jobbar å så. den hade inte hört av sig på
ett dygn nu så jag började fundera. men så började det
röra sig. kändes bra! så myisgt att jag kan komma av mig med
saker jag gör och bara tänka på det. hoppas andreas kan få känna
snart å.
på torsdag ska vi väga oss. kommer nog inte vara roliga siffror.
magen bara poffade upp helt plötsligt. och lite då och då blir
jag jätteförvånad över att den finns där. att jag känner mig annorlunda.
glömmer liksom bort att det ska vara så. annars är jag rätt 
besatt av att äta. för tillfället är det mackor och kiwi som
gäller. åt 5 kiwisar igår. tur att de är nyttiga!

i morron ska jag skaffa mig lite karaktär och börja simma.
ska bli skönt. men risken med mig är ju att jag tröttnar efter
nån gång. hoppas inte! sen ska jag och gizmo hälsa på mor.
han ska få leka med syster sin så han kanske kan bli lite lugnare
här hemma. just nu är båda katterna helt galna.


din kommentar
från: Anna

Va härligt det låter med det där "buffandet" i magen *ler*. Gör det aldrig ont nån gång?? När bebisen kommer åt nåt i magen eller är arg eller så =)

från: Helena

Åh, så mysigt! Vet att Annika bara kunde sitta & känna på magen hur länge som helst & vara helt fascinerad. Nu när det syns utanpå när Bäbis rör på sig är det hur coolt som helst! =)

2007-01-09 @ 06:46:41
från: Sandra

Vad mysigt, när jag kommer hem nästa vecka vill jag se magen! :)

2007-01-09 @ 18:35:15
blogg eller hemsida: http://sanderstedt.blogg.se

skriv din kommentar här:

vem är du:
kom ihåg mig?

e-mail:

din blogg/hemsida:

vad vill du:

Trackback