kom ut nu då bebis.

var och hälsade på min kära tjockis-lina (och böjrn förstås då) igår och försökte tjata ut bebisen. det är faktiskt dags att komma ut nu! bf idag och ebba längtar efter sin kompis/fästman. kanske därför hon har vart lite tjurig idag och igår för att h*n inte kommit. hade hänt mycket sen sist vi var och hälsade på i huset. blir jättefint! och jag blir bara mer och mer avis på alla husköpare. skulle vara undantaget virre då. iaf hennes trädgård för när jag ringde i söndags hade de klippt hela gräsmattan med en trimmer eftersom den är så stenig...

var ut och gick en timme igår i finvädret. men som vanligt en svensk sommardag började det regna sen. och idag ösregnar det...jahapp...ska man få nån färg på sig i år? nä nu ska jag ta och göra oss i ordning och åka till kungsgårn och hälsa på emmy & meja.

din kommentar
från: Syrran

Nä nu ver det längesedan vi träffades :-) Måste bli snart igen. I alla fall innan ni åker. Kram

2007-07-24 @ 21:43:01
från: Anna

Jaaa, jag håller faktiskt med ovan :)
Jag åker på husbilssemester på fredag, kanske hinner ses innan dess?
Kjaam!

från: Helena

Håller med förre talare... Oj, så jobbigt att klippa gräsmattan med trimmer! Körde på två stenar häromda'n när jag klippte gräsmattan jag oxå & blev LIVRÄDD! Så jag kan ju bara tänka mig hur det är om hela gräsmattan är full av sten... De har haft en del att jobba med med det huset...

2007-07-24 @ 22:01:27

skriv din kommentar här:

vem är du:
kom ihåg mig?

e-mail:

din blogg/hemsida:

vad vill du:

Trackback