mormor- & morfar-vecka.

i veckan har pappan jobbat natt och mamman och bebisen har fått roa sig på förmiddagarna för att pappan ska få lite sömn. mestadels har ebba fått träffa mormor & morfar. har så klart inte träffat dem samtidigt för nån måste ju jobba i affärn också. har vart mysigt att hinna med att träffas lite iaf....



annars har det varit väldigt lugnt. igår var det ju till och med sol så pappa (morfar) och jag kunde sitta ute och prata i finvädret. sen var andreas jag och ebba på promenad ner på stan och fixade lite saker. hämtade ul-bilderna som jag framkallat till riktiga kort (annars försvinner de ju med åren...). köpte en riktig kartbok så man kan åka på bilsemester och var och trökade på anso på banken. hon får väl sparken stackarn för att vi är där så ofta....men det är ju roligt. och dessutom har jag ju haft pengar att hämta ut eftersom den som vanligt inkompetenta försäkringskassan inte kan betala ut föräldrapenning på kontot. men nu så har jag ringt och gnällt lite....tur för dem att de har trevlig personal där!!!

idag har ebba skrikit mest hela tiden. skrikit så andreas vaknade. då blev hon tyst och satt och jollrade och diskuterade med sin far i stället....sen åkte han till niklas....ja då var det dags att skrika en massa mer. hon ville tydligen inte umgås med mig nå idag. synd för henne att hon inte kan välja själv då..hehe!

din kommentar
från: Helena

Hon är ruskigt söt lilltjejen! Å mammas ögon tror jag visst att hon har. Fast pappas oxå... Hmmm...vet inte riktigt hur det där ska gå ihop!? Är väl bara att konstatera att hon är erat barn! :)

2007-07-27 @ 16:03:33
från: Sandra och Alma Nova

MEEEEN ... Försöker igen. Idag får jag visst inte kommentera. Jo, det jag nu vill ha sagt, och som kanske dyker upp en sisådär 100 gånger om nån timma då eftersom det här programmet JÄVLAS med mig nu *morr* är att jag nu har fattat, poletten har trillat ner, att du förmodligen är "ingift" släkt med en av mina gamla goa vänner som jag inte pratat med på en halv evighet. För det MÅSTE vara samma Anso! Hälsa till henne, massor, och säg åt henne att komma till bloggen så jag får höra lite hur hon har det *nyfiken*

från: anki.

Anso...läs Sandras inlägg nu =)

2007-07-27 @ 23:17:27
blogg eller hemsida: http://ankibjork.blogg.se
från: Tina

Hur har du gjort när du framkallat UL-bilderna??

2007-07-28 @ 09:14:01
blogg eller hemsida: http://tiniwinisen.blogg.se
från: Syrran

Hihi, det dyker upp kändisar lite här och var. Ni är så välkommna in till mig på jobbet å hälsa på hur mycket ni vill, det är så roligt att se er tre. Blir så glad bara ni dyker upp. Har Ebba fundrat ut vad hon var sugen att shoppa för nåt? Kram

2007-07-28 @ 10:38:13

skriv din kommentar här:

vem är du:
kom ihåg mig?

e-mail:

din blogg/hemsida:

vad vill du:

Trackback