vilse i dalarna.

igår skulle vi göra en liten utflykt till lager 157. har liksom inte blivit av tidigare har vart till kupolen i stället. hade kollat lite slarvigt på eniro hur man tog sig dit så vi trodde att vi hade koll. men icke! tänk så fel man kan komma. å kartan hade jag tagit in hemma för semesterplanering. hamnade i nån liten by där vi fixade en ny karta och tog oss från insjön via en liten (ursäkta språket) jävla grusväg till sågmyra. fram kom vi!! men då hade lillfröken tröttnat och vi skulle hemåt eftersom vi väntade besök. det blev ingen lugn och ro i shoppandet för oss inte. får åka dit en annan gång nu när vi vet den riktiga vägen (gick otroligt snabbt att åka hem)!

tröttnade redan på vägen när vi var vilsna eftersom jag trott att jag skulle bli rätt besviken på detta
lager 157. har ju vart på outlet i barkaby ett par gånger och lite andra liknande ställen och typ aldrig hittat nåt. konstiga modeller och storlekar. men inte här inte. här fanns massor och billigt var det!! köpte bara nån tröja men vi åker nog tillbaka när jag förhoppningsvis kan han jeans. mest facinerad var jag av att de hade en liten provkollektion av jenny hellström. bara det kan vara värt att åka dit och titta på!


din kommentar
från: Anna

Hehe, ja se de går inte alltid som planerat =). Men nu vet ni ju den lite enklare vägen till stället så hoppas du får shoppa i lugn å ro nästa gång!
Ska ta mig dit nångång jag med =)

från: Tina

Jasså det fanns mycket kläder där tyckte du. Var det mycket barnkläder???

2007-07-04 @ 17:27:52
blogg eller hemsida: http://tiniwinisen.blogg.se
från: Danne

Sågmyra outlet är skitbra,hitta en massa fynd där :)

2007-07-04 @ 17:53:51
från: Syrran å karln

Tjohoo! Vi kommer med nær ni ska dit næsta gång så kan vi passa lilltjejen nær hon trøttnar. Nu har vi nyss varit på tivoli å kækat och tagit en øl. Jag ær lite sne och måste ta å søva nu. Många kramar!!!

2007-07-04 @ 19:56:25
från: Helena

Har ni en plats över i bilen nästa gång, så får ni gärna ta med mig! :) Jag är ju så stirrig över att köra dit jag inte hittar ;) Å vad söt lilltösen var med örontröjan! :)Se'n har det börjat strömma in väldans många kommentarer i din blogg! Så'nt är ju alltid roligt att få! :)

2007-07-04 @ 20:01:54
från: Sanna

Jag är också en sån som brukar åka till kupolen, men har på senste tiden varit lite sugen på lager 157. Om det nu stämmer som du säger, att det finns mycket där, så borde man nog ta sig en tur dit :)
Det är inte lätt när man har en liten med sig, som kanske vill göra annat än shoppa ;)
Kram

2007-07-04 @ 21:45:08
blogg eller hemsida: http://nuffs.blogg.se

skriv din kommentar här:

vem är du:
kom ihåg mig?

e-mail:

din blogg/hemsida:

vad vill du:

Trackback