roadtrip.

idag har brudarna i familjen vart på en liten roadtrip. biltur & the killers. måste ju prova vad vi kan själva nu när pappan börjat jobba (åsså skulle han få sova ut i lugn och ro). först tog vi en kort sväng till köpis. var 50% på "våra" handdukar på hemtex så jag köpte ett varsitt badlakan åt mig och andreas. hittade också ett par skor åt mig. har ju ett gäng men kan inte ha dem så där toppenbra. fötterna har minsann blivit bredare (som om det inte var nog innan) så på många skor krävs en storlek större. sen åkte vi vidare till gysinge och hälsade på mormor & morfar!! åkte hem till 15 så hon hann träffa sin far lite efter han sovit klart och innan han började jobba igen. tråkiga natthelger!!!

semesterplanerna börjar ta lite form ska nog bestämma lite mer i veckan. hade precis pratat om att bo i gränna någon natt och åka över till visingsö när jag läste helenas kommentar. mycket roligt!

nu är det då otroligt skrikigt här...måste vara tråkigt att vara bebis!


din kommentar
från: Sandra

Shit vad söt!!!

från: Anna

Jamen precis, ni tjejer måste ju ut å testa vingarna lite =). Lät som en trevlig roadtrip det där! Jag tänkte precis på er idag och funderade hur ni haft det när Andreas börjat jobba, verkar ju gått tiptop det där!!! Va roligt med semesterplaner som börjar ta form, vi har lite grann att jobba på vid med vad gäller semestern =). Hör av dig om du vill ha sällis när pappa andreas jobbar, puss!!

2007-07-01 @ 20:09:55
blogg eller hemsida: http://levinda.blogg.se
från: Anna

Hon ääää juuu sååå söööt!!!! En riktig gofis man bara vill kramas med hela tiden =). Det var så härligt att få kela med henne sist, ge Ebba en stor puss från mig *ler*

2007-07-01 @ 20:32:39
blogg eller hemsida: http://levinda.blogg.se
från: Helena

Aha, vi hade tänkt samma sak! ;)Har oxå köpt så'nna handdukar & badlakan. Måste ju ha lite nytt & fräscht i nya huset! :)

2007-07-02 @ 18:48:35

skriv din kommentar här:

vem är du:
kom ihåg mig?

e-mail:

din blogg/hemsida:

vad vill du:

Trackback