vill också ha.

idag lyckades vi äntligen ta oss ut på en promenix. härligt i solen. gick och hälsade på helena & jonas i nya huset och jag blev helt kär. ja..i huset alltså & trädgården. helheten. precis så där som jag också kan tänka mig att bo. toppenköp måste jag säga!!!! jätteavis är jag...hoppas vi kan hitta nåt som känns så där bra nån gång!

igår var danne & anna här och hälsade på. skojs!! de införde en ny sysselsättning här hemma. alfapet på internet. ebba fick jättefina kläder! och ett par till solbrillor...killars favoritpresent tror jag! hon kommer bli en ritkig tuffing!


din kommentar
från: Anna

Håller med om att det var en härlig överraskning när solen höll sig framme så länge idag =). Då får man passa på, va härligt att ni kom ut på en promenix!

från: Sandra

Oh alfapet på internet är nåt vi kör med här hemma också! Jättekul tidsfördriv (som om man hade problem att fördriva tiden med småbarn ;-))
Kör du på www.betapet.com eller?!
Ha en bra dag!

2007-06-26 @ 08:05:57
blogg eller hemsida: http://almanova.blogg.se
från: Syrran

Va fina ni var i annonsbladet. Ni sitter så klart på vår kyl nu...på hedersplatsen å det är inte dåligt! Kram

2007-06-27 @ 20:44:47
från: Anna

Jajjemän, ni pryder så fint mitt kylskåp också =)

2007-06-27 @ 21:18:40
blogg eller hemsida: http://levinda.blogg.se
från: Helena

Ni är välkomna tillbax när ni vill! :)

2007-06-29 @ 13:56:40

skriv din kommentar här:

vem är du:
kom ihåg mig?

e-mail:

din blogg/hemsida:

vad vill du:

Trackback