91 dagar.

snyltar internet av grannarna eftersom bbb är segproppar. å om den grannen som vi snyltar av ser detta: skyll dig själv! skönt att kunna kolla lite när man vill i alla fall.

igår vann rätt låt. ja ja ja. anso och daniel kom förbi och tittade med oss. skojsigt. annars har vi vart och hälsat på s&s och tittat på karibienkryssningsbilder och plockat här hemma i helgen. inge pigg nån av oss. fast det verkar inte som att jag blir sjuk bara får lov att känna mig hängig.

nu är det alltså 91 dagar kvar! helt sjukt va fort det går. roligt men stressande! kommer inte vara förberedd så snart heller. vill gå hem från jobbet nu! önskar jag visste när jag får göra det. hatar att åka dit och hatar att jobba heldagar då det känns som att jag sprungit ett helt maraton. dock trivs jag med mina jobbarkompisar. inget emot dem men för övrigt. jag hatar bussen å alla kunder å det är drygt att göra precis allt. vill vara hemma å sluta vara deppig! men men nu har jag fått tre dagar hemma i alla fall det har varit lyxigt!!

din kommentar
från: Helena

Låter ju inge vidare att vara deppig... Får man muntra upp dig nå'n dag kanske..?
Karibienkryssning lät ju absolut inte fel!

2007-03-12 @ 13:57:31

skriv din kommentar här:

vem är du:
kom ihåg mig?

e-mail:

din blogg/hemsida:

vad vill du:

Trackback