körsbärsnoja.

visst ser de goda & somriga ut......



det är så roligt att gå på stan efter jobbet nu när det kommer så mycket somriga kläder...å modet älskar jag. så fint. men inte till min kropp. om man hade en gnutta längre ben. jag föredrar magen som den är nu i alla fall. den kommer jag absolut att sakna. som andreas sa igår att det är bra konstigt att det bor en liten människa där inne. som man dessutom kan känna och se när den rör sig. men tillbaka till kläderna. finns jättesöta klänningar på gina. frågan är: vad har jag för storlek i sommar? vill verkligen ha en röd/vit-randig där...tur att allt är så billigt!! sen är det ju det där med thights/leggins/strumpbyxor. de ger en sån fantastisk form till mina ben och höfter...eller hur var det nu då?! ska nog trotsa det hela och använda mig av såna ändå med tanke på hur skönt det är! och att jag till och med kan böja mig ner utan att hela huvudet blir knallrött och jag måste låta som om jag skulle vara sjuttiofem.
å så skor då....



jag vill ha dessa. ja det är körsbär på dem. och vi har dem på jobbet. vilket innebär rabatt för mig! men vad ska jag ha för storlek. 38 annars. provade 39 för nån vecka sen när de kom och de var faktiskt ritkigt sköna! provade 39 i förrgår igen. var det obekvämaste nångonsin. så....åter igen vilken storlek kommer jag kunna ha i sommar! från och med snart kommer jag förmodligen enbart få använda slip-in och tofflor.

svullen var ordet. så därför handlar dagens gnäll om detta. jag är inte längre lika förlovad som tidigare. för igår åkte ringen av. andreas tror att jag kommer tappa bort den och då ska jag minsann inte få någon ny! på nätterna vaknar jag med en ohygglig smärta i fingrarna. och de går knappt att böja. tur att detta går över på dagarna. då är jag mest bara fumlig och kan inte hålla i saker....vilket resulterar i att jag måste böja mig ner i mina obekväma kläder och bli knallröd i ansiktet och kunderna funderar med största sannolikhet vad denna gigantiska frustande kossa pysslar med! allt är en enda ond cirkel som ändå slutar i något gott!! förmodligen det bästa någonsin......

nä. idag ska jag försöka få lite färg på ansiktet. ska i alla fall ut och må bra i solen!!!


din kommentar
från: Sandra

Jag hatar modet som är nu. Måste vara perfekt om man är gravid dock! Gömma-magen-mode, finns BARA en massa såna klänningar och linnen här, som man ser ut som en sopsäck i typ. :) Skorna såg söta ut iaf, du får gömma ett par 38or och ett par 39or på jobbet såklart, lite förmåner lär ni väl kunna få ;)

från: Helena

Du kan ju alltid sätta ringen i en kedja/läderrem & bära den runt halsen. Så den inte kommer bort.

2007-03-28 @ 12:52:18
från: anki.

ja...man skulle kanske kunna stoppa undan dem ett lite längre tag..de har du rätt i Sandra, smart!!

jag ska sätta ringen i en kedja tänkte jag, men det är liksom då han tror att jag kommer slarva bort den =)

2007-03-28 @ 13:54:56
från: Helena

Hihi! Du får looova att ha ringen runt halsen hela tiden & att du aldrig ska ta av den! ;-)

2007-03-28 @ 17:36:53
från: Sandra

Ringen runt halsen hade jag också. Den kom inte bort ;-)

Har du berättat för din barnmorska om att du har besvär i händerna? Jag fick gå till en sjukgymnast och det hjälpte !!

Kram

PS. Ta nån stor strl till sommaren, det blir najs det ;-)

2007-03-28 @ 19:58:56
blogg eller hemsida: http://almanova.blogg.se
från: Anna

Aha så du jobbadei helgen också, det hade inte lilla jag fattat =). Men då får vi ta å ses efter det!

Söta små skor du hittat, hoppas du lyckas spara undan dem till sommaren så du kan välja ut rätt storlek.

Tänka sig att det åter är sol idag å jag börjar 15:00! Ska hem till mammas härliga trädgård tänkte jag och lägga mig i en solstol där tills jobbet kallar, ha en toppendag du med!!

2007-03-29 @ 08:35:41
blogg eller hemsida: http://levinda.blogg.se
från: Annika

Nämen Hola Bandola! Ja det är knepigt hur man kan vara så uttråkad fastän vädret lovade en toppendag!

Ja visst är det konstigt att du har en liten människa i magen. Jag tycker det känns superskumt att Isac har bott i mig!

Gud vilka snygga skor du hittat förresten!

Ha det gött! Kram

2007-03-30 @ 10:40:03
från: Sandra

Haha jo tror bestämt att jag åt en bra del för dig med (och tror jag nästan vet hur det känns att vara gravid nu ;))

2007-03-30 @ 22:08:12
blogg eller hemsida: http://sanderstedt.blogg.se

skriv din kommentar här:

vem är du:
kom ihåg mig?

e-mail:

din blogg/hemsida:

vad vill du:

Trackback