låt vårvädret stanna.

vilket väder det är. man kan nog känna sig hur lycklig som helst när solen skiner så här!
äta ikapp i polen hade vart fint. får hoppas på mycket sånt i sommar. för på nån badstrand lär jag ändå inte hamna. alla tycker det är så perfekt när man säger att man ska få barn i juni. men jag hade nog tyckt att det skulle vart fint nu å. promenera i det här vädret. kan jag förstås nu också men det blir bara väääldigt sakta. nä jag får vänta tills det blir så där sadistiskt tokhett så man håller på tuppa av bara man rör en kroppsdel en cm.

älskvärt med vädret : att det växer snödroppar på baksidan och att jag slipper ha vinterjackan jag knappt kan knäppa igen över magen!!
att hata med vädret : att när jag öppnade dörren för att komma ut på baksidan klev en gigantisk spindel in på köksgolvet och hotade mig (ja den hade kniv och pistol och svor att döda mig). försökte få katterna att ta den men de satt bara å stirrade på den. söta möss å trollsländor å sånt kan de minsann fånga! fick ta en blomkruka och mosa det äckliga kypet. så nu ligger den där under blomkrukan på golvet tills någon tar bort den. jag gör det inte!

är hemma och är sjuk för den delen. förutom att jag jobbade 3 timmar i måndags blir jag hemma en vecka i streck. kanske är det precis vad jag och bebis behöver. måste lugna ner mig så den inte kommer ut för tidigt. dock tråkigt att hosta å snora hela tiden.

har vart och köpt tapeter till datarummet idag. åh så snygga de var!! ska väl fixa lite bilder sen..nu är inte datorn uppsatt än.


din kommentar
från: Sandra

Hur har det gått med namnjakten till bebis förresten?

från: Helena

Ja, visst är det underbart! Jag skulle kunna promenera hela dagarna i det här vädret! :)

2007-03-15 @ 13:54:23
från: Patrik

Tänkte för en stund att du menade landet Polen... Kanske inte det första man tänker på att åka dit med en nyfödd :)

2007-03-15 @ 14:02:40
blogg eller hemsida: http://norrlund.blogg.se
från: Patrik

Eller förresten så vet jag fortfarande inte va du mena :)

2007-03-15 @ 14:10:23
blogg eller hemsida: http://norrlund.blogg.se
från: anki.

Sandra: näää hjälp, det är dåligt på den fronten.

Patrik: det betyder "äta glass i solen" på sms-språk...har du aldrig fått ett sånt mess =)

2007-03-15 @ 19:24:35

skriv din kommentar här:

vem är du:
kom ihåg mig?

e-mail:

din blogg/hemsida:

vad vill du:

Trackback