våfflor.

våffeldag. ställaomklockandag. soldag. ledigdag.
ganska skönt måste jag säga. har precis monterat ner en bokhylla å i mitt tillstånd är det som ett entimmes gympass så jag lär väl ta mig en dusch när jag burit ner alla delar och dammsugit. sen ska nog kissarna få sig en liten sväng ute på baksidan. ville sitter vid dörren och skriker.
igår var mor och jag i valbo en massa timmar. shoppade lite grann i alla fall. en kofta och en top. å så hade rocks rea på en massa in flames-skivor jag inte har i min samling. så det blev tre stycken såna också. på onsdag är de i gävle. jag har ingen biljett. men jag vill vill vill dit. måste lära upp bebis från början!

gjorde mat åt andreas tills han slutat jobbet igår och hade tänkt lika idag. är ju inte så ofta det händer. är en så dålig husmor. ska i alla fall äta våfflor idag. måste vara första gången på en våffeldag. de bjöd på såna med creme fraiche...när men hur f*n stavas det då? jaja och svart kaviar på willys igår. så jag tänkte bjuda a på det. han som gillar sånt. själv tänker jag inte äta annat än grädde och sylt på mina.

var över till l&b en kortsväng igår kväll och gav dem present. orkade inte med nå födelsedagsfika dock. de hade i alla fall skaffat sig ett hus nu!!! så roligt å jag är så glad för deras skull! och nyfiken hur det ser ut där...

nä nu måste jag bara ha kaffe!!

din kommentar
från: Danne

In flames sitter på rocks i gävle på onsdag och signerar skivor,men de kanske du visste :)

2007-03-25 @ 14:10:48
från: Sandra

Måste ju erkänna att jag är här och läser lite ibland jag oxå :-)
Känns som man snokar lite men det är ju det som är meningen med det här.. antar jag.. hehe..
Bra med mig i alla fall. Kul att ni flyttat in i radhuset! Hoppas ni trivs bra :-)

från: Sandra

Hus! Spännande, vart?? Soldag låter fint det, inge sånt här inte, London London.. :)

2007-03-25 @ 19:04:15
blogg eller hemsida: http://sanderstedt.blogg.se
från: Helena

Så det är en blivande hårdrockare som bor där inne... ;-)

2007-03-26 @ 06:40:23

skriv din kommentar här:

vem är du:
kom ihåg mig?

e-mail:

din blogg/hemsida:

vad vill du:

Trackback