1.5 timme senare.

....så kommer jag på att jag glömt att ha i tvätt- och sköljmedel i tvättmaskinen! vi har kombinerad tvättmaskin och torktumlare så då kan man låta den gå utan att behöva gå ner alla dessa 700 trappsteg för att flytta emellan maskinerna. detta är nu andra gången det händer på väldigt kort tid......

jaja hämtade posten samtidigt så nu kan jag läsa annonsbladet till kaffet. toppen!!

din kommentar
från: Anna

Tack för igår vännen!! Jag hade göörtrevligt :)
PUSS!

från: Kärleksmannen i ditt liv!

Haha.. du är så söt när du glömmer saker! Känns lite bra att vi är på samma våglängd för tillfället när det gäller att glömma =) LOVE YOU!

2007-05-22 @ 15:31:05
blogg eller hemsida: http://andreasjohnstefan.blogg.se

skriv din kommentar här:

vem är du:
kom ihåg mig?

e-mail:

din blogg/hemsida:

vad vill du:

Trackback