9c.

blev en trevlig helg med lite att göra trots att jag surade lite över det där med klassfesten. i lördags var jag till bernö och köpte morsdagspresent. sen gick jag och plockade upp helena & jonas och var till selmas och åt. jonas fick skynda sig iväg och repa & vi gick stan eller ja. stod mest i solen och blev toksvettig medan h pratade med alla möjliga männskor. fyndade krukor & en vas på ett reabord utanför inspiration. betalade 120:- i stället för 540:-!! turkos som matchar mina köksgardiner. kanske måste ha nåt att plantera där bara.
andreas & jag var till wallonen och köpte två pizzor för 38:- eftersom han spelade lite under tiden och hann vinna lite grann! sen åkte han och jobbade. 

anna kom hit och jag försökte se lite anständig ut. har inget jag kan "klä upp" mig i nu för tiden känner jag. åkte och hämtade upp linn och jagade bussen som hon glömt sina öl på. otroligt roligt var det när vi stod och inväntade den längst bort i östanbyn. men hon fick sina öl (som det inte dracks så mkt av). åkte hem till tobbe på klassfest. åsså kom anders & sandra sen. inte många men bra ihopskrapat ändå på kort tid och jag hade jätteroligt!!! gamla minnen och lite info om vad vi gjorde nu å sånt. (men inte: åhhh bor du kvar i sandvikan. hur kaaaan du!!!?!!! ) vid halv 12 åkte anna & jag hemåt & de andra gick vidare ut.....var som vanligt helt slut i kroppen så det blev till att lägga sig på en gång.

satt ute med kissarna och solade igår hela fm! blev bara att jag pratade med mor i tfn. dåligt uppvaktande på mors dag av mig men hon var ju upptagen & sjuk så. dessutom kan man ju fira henne varje dag...lina & björn var hit på kvällen och vi grillade och åt en massa gott! satt och pratade i soffan och halvsov medan pojkarna spelade bomberman.  

idag kommer a & d hem!! en dag försenade pga sas...

din kommentar
från: Anna

Ja jag ska banne mig "Do It"!!! Vet att jag ALDRIG kommer att ångra den där tatueringen så länge den blir på pricken lik Kellys =). Tatueringen känns verkligen jag!
Tänkte faktiskt höra med dig som redan har erfarenhet av tatueringar om du skulle vilja följa med
till gävle nån dag å kolla runt hos de olika tatuerarna å fråga lite frågor å så =)
Tänkte att sommaren iofs kanske inte är bästa årstiden å tatuera eftersom man svettas, gillar å bada å sola en hel del! Läste nåt om att man skulle undvika å svettas på området (lätt) å undvika blöta å lite sånt!
Ja jag hoppas jag med att jenny å jag får det trevligt i sthlm imån trots det trista vädret som tydligen ska hålla i sig =(
Kram!


skriv din kommentar här:

vem är du:
kom ihåg mig?

e-mail:

din blogg/hemsida:

vad vill du:

Trackback