desperat hemmafru.

åh va de här söndagkvällarna när a börjar jobba 18 är tråkiga...kan sitta vid datorn lääänge och läsa en massa strunt. ok kanske är det mest för att jag är så mörkrädd att det är jobbigt att krypa ner i sängen. så nu har jag gjort ett till test och liknar förstås den personen jag gillar minst i serien.



du är mest lik bree van de kamp.

du är en god mor och en god fru och gör allt för att behaga din familj. dina grannar avundas dig men kan också skrämmas en aning av ditt överförnuftiga jag.

du gillar:
public service. storhandla. brodera. trädgårdsskötsel. baka kakor.

du gillar inte:
dokusåpor. long iceland ice tea. christina aguilera. lägenheter. otacksamhet.

jag vet inte om jag är så där perfekt som henne. jag är ju rätt lat och dryg på stackars a.
jag älskar dokusåpor.....vet inte riktigt vad long iceland (heter de så?jag trodde det skulle vara island) ice tea är men iste är ju gott å lägenheter har jag inte så mycket emot. fast förstås....jag trivs ju bättre här i radhuset. tur att testet inte gick ut på att jag ser ut som henne iaf!

sorry girls! det var ju det jag skulle lägga till också så klart en testlänk!!

din kommentar
från: Sandra

men en länk då! :)

från: Sanna

Vart kan man göra det där testet? Verkar ju kul ju ;)

2007-05-14 @ 14:45:22
blogg eller hemsida: http://nuffs.blogg.se
från: Sandra

Nä men jag är väl Edie Britt jag då... Fast det var inte så många alternativ som passade alls, får väl skylla på det... :)

2007-05-14 @ 20:02:06
blogg eller hemsida: http://sanderstedt.blogg.se
från: Anna

Hej! Drömde om dig inatt ja..hihi! Kände på magen din å kände bebisen böka omkring =). Då sa vi att det nog var sista gången vi träffades med bebisen i magen, för nästa gång skulle den ha hunnit ut!

Så jag tänkte jag skulle kika förbi typ på fredag eller lördag innan jobbet en sväng om det går? Vi börjar ju 12:30 nu när vi jobbar "kväll", så om ja skulle kunna kika förbi en snabbsväng vid typ 10:30-11 nångång?
Puss!

2007-05-16 @ 08:13:07
blogg eller hemsida: http://levinda.blogg.se
från: Anna

Hej! Drömde om dig inatt ja..hihi! Kände på magen din å kände bebisen böka omkring =). Då sa vi att det nog var sista gången vi träffades med bebisen i magen, för nästa gång skulle den ha hunnit ut!

Så jag tänkte jag skulle kika förbi typ på fredag eller lördag innan jobbet en sväng om det går? Vi börjar ju 12:30 nu när vi jobbar "kväll", så om ja skulle kunna kika förbi en snabbsväng vid typ 10:30-11 nångång?
Puss!

2007-05-16 @ 08:13:42
blogg eller hemsida: http://levinda.blogg.se
från: Anna

Tack för länken, det där testet var ju kul =)
Jag var också mest lik Bree Van De Kamp..haha!

2007-05-16 @ 08:23:12
blogg eller hemsida: http://levinda.blogg.se
från: Helena

Jag kollar aldrig på det programmet, men såg faktiskt en snutt av ett avsnitt härom dagen & då verkade rödtoppen rätt manisk. Skulle göra en tårta till sin dotter & den skulle bli så perfekt att hon gjorde om hundra gånger innan hon blev nöjd. Så är väl inte du..?

2007-05-16 @ 14:23:50

skriv din kommentar här:

vem är du:
kom ihåg mig?

e-mail:

din blogg/hemsida:

vad vill du:

Trackback