fakta.

sånt här som jag gillar...har snott från sanna!

personligt:
vad heter du: mari ann-catrin
vilka andra namn tänkte dina föräldrar ge dig: jag skulle heta mari. men eftersom en vissa annan person föddes samtidigt och fick det namnet fick jag heta det i andra (ok. första) namn
vart bor du: sandviken
hur lång är du: 163,5 cm
ögonfärg: mörkblå
hårfärg: färgat mörkbrunt med en otroligt vacker utväxt. riktig färg har jag inte haft sen högstadiet

kläder:
vad använder du just nu för jacka:  helst ingen eftersom jag inte kan knäppa någon. men en svart från vero moda när det behövs
vad använder du just nu för skor:  har ett par ballerina & ett par sneakers som jag kan ha. mina fötter får inte direkt plats i något eftersom de är svällda. så ge mig sol så jag kan använda flippisar eller andra tofflor
vilka kläder skulle du vilja ha just nu: åh vad som helst i min normala storlek! byxor man kan känna sig snygg i. eller sommarkläder förstås
hur mycket köper du kläder för i månaden: hum. inte en susning. några hundra kanske?
vad har du för skostorlek: 38 och nu för tiden 39
vad har du för tröjstorlek:  s och nu för tiden m

senaste person som..
du pratade med: svärfar som ringde från ullared
du gick på bio med:  andreas & jag var och såg spiderman nyligen
du gick på stan med: ehum....lina kanske...
du kramade: andreas
du pussade: andreas
du hade sex med: andreas
som såg dig gråta: andreas
skällde på dig: andreas. tjatig va?? vi gör aaaaaaaallt tillsammans ;)

har du någonsin..
sagt: jag älskar dig? och menat det: nä. jag säger det bara för att det är kul. klart jag har!
bråkat med ditt husdjur: oh yes! minst 20 ggr om dagen/katt
drömt något helt galet och så har det hänt dig nästa dag:  inte helt galet. men det händer ofta att jag drömmer om människor jag inte sett på länge & så ser jag dem dagen efter.

stuff:
är du ensam nu: nä. aldrig ensammen med bebis i magen. andreas & katterna är också hemma
låtar som fastnar i ditt huvud ofta: alla låtar jag inte vill ska fastna i huvudet gör det
vill du gifta dig: ja om jag får gifta mig med andreas så
vill du ha barn: v.37 är en rätt taskig situation att säga nej i va?

extra stuff:
tar du droger: absolut. det är sånt jag gärna berättar om här dessutom
vad är du mest rädd för:  mörkrädd. spindelrädd. rädd för sorg
vilka kläder sover du i:  trosor
vart vill du gifta dig:  så länge jag får höra nothing else matters & gifta mig med andreas så kommer alla platser vara speciella. men en vacker plats vid vatten ligger högt på listan
varit kär: nä. jag bara låtsas
kör du bil: sitter vid datorn
har du ett jobb: har ett vik till sista augusti.
gillar du att ha folk omkring dig: om det är mörkt. annars är det både och. gillar att umgås med folk men också att vara ensam.
är du ett hälsofreak:  haha. nä nä
har du någon tatuering: 2 st. jag vill ha fler!

de senaste 48 timmarna. har du..
gråtit: hum. nä jag har nog inte det
skrattat: ja då det har jag
köpt någonting: handlat mat
varit sjuk:
sjungit:  jo men visst
träffat någon ny: har mest vart hemma. å på coop var det mkt nytt folk men ingen jag träffade direkt
saknat någon: ja visst. saknar andreas när han är borta från mig. speciellt så där på nätterna. saknar anso när hon är långt borta & vi är rastlösa. åsså bebis förstås då...
kramat någon: ja. lika ofta som jag bråkar på katterna/dag så kommer de inte undan kramar!
pussat någon: ja

vilken..
tidning läser du: lite dåligt med det...
buss åker du oftast: 41:an när jag jobbar. måste vara otroligt intressant fakta va??
frisyr har du: för tillfället har jag skitit hår i en ful tofs. har ju nyss klivit upp
dag fyller du år: alla hjärtans dag

din kommentar
från: Anna

Vi fortsätter väl "snokedjan" - min tur att sno den här från dig nu så får nån annan sno den vidare från min blogg sen =)

från: Sandra

...samma här! :)

2007-05-20 @ 22:08:44
blogg eller hemsida: http://sanderstedt.blogg.se

skriv din kommentar här:

vem är du:
kom ihåg mig?

e-mail:

din blogg/hemsida:

vad vill du:

Trackback