fiasko.

vad fort tiden går...28 dagar kvar. fast nu är det bara att ställa sig in på att det kan gå hur som helst. när som helst. det jag är mest nojig över är att det ska gå över ända till midsommar. men men då får vi fira en romantisk 3-årsdag på sjukhuset då!! nu har jag insett att jag börjar bli riktigt ful också så nu kommer jag inte vilja gå ut mer än behövligt. har inte tyckt det vart så farligt. men alla kort jag ser på mitt ansikte vill jag bara gråta åt!!

torsdagen avslutades i alla fall lite grann i nåt sorts omogenhetstecken efter att vi äntligen fått hämta bebis vagn. var på mcd och var och såg spiderman 3. var till kungsgårn och hälsade på emmy & co. i fredags. har blivit lite dåligt med att träffa meja nu å hon blir så stor!! kul att åka dit och snacka lite skit och få reda på roliga saker!

var ut till gysinge i lördags och hälsade på mor & far. tog en liten promenix i blåsten skulle fota lite men vi frös en del så det blev en kortpromenad. dock är det väldigt vackert där...


sen grillade vi lite här hemma innan vi åkte till virre på eurovisionfest. hade laddats för det ett tag nu. dock förstördes det mesta i torsdags när alla öststater gick vidare. det fortsatte i samma anda och det var inte många snälla ord som kom från soffan hos virre. ok. det är inte alls min musiksmak men man blir ju insatt och det leder vidare till ilskan över såna här fiaskon! the ark gör ju i alla fall riktig musik! var i alla fall en rolig kväll med mina kära vänner så så arg kan man ju inte vara.....

din kommentar
från: Sandra

Inte är du väl ful!!! Förutom magen ser då inte jag nån skillnad inte! Och den ska ju vara stor som bara den! Nä njut av att ha en lite större kropp istället, snart har bebisen ploppat ut!

från: Helena

Jag håller absolut med Sandra!

2007-05-16 @ 14:26:18

skriv din kommentar här:

vem är du:
kom ihåg mig?

e-mail:

din blogg/hemsida:

vad vill du:

Trackback