heartache.

idag är en bra dag. små saker kan göra en så otroligt nöjd med livet!

satt och surade igår kväll för en låt jag ville ha. visste inte vad den hette. visste inte vilka det var trots att jag kände igen rösten äckligt väl. visste inte vart jag hört den. åsså spelade de den på simon & tomas men ingenstans kunde jag spåra upp vilken låt de var (å då måste jag tillägga att jag är expert på sånt!). dessutom funkade inte dc så jag kunde inte ladda hem nåt (är det förbjudet? jaha. oj. shhh!!!). men nu!! nu har jag den och jag tänker aldrig släppa den ifrån mig.......
the killers - when you were young.....vilka hjärnsläpp man kan få. har ju sett den massa gånger.

annars har vi skjutsat l&b. vart till bm. allt var som vanligt bra (inte att jag är en dunderklump dock) å inget fixerat än så inte vet jag när den tänker komma. hälsat på anso & sandra på deras jobb. började göra ett kort igår & upptäckte (igen) att det är ju så roligt så jag tänkte titta förbi pysselaffärn idag å se om jag kunde hitta nåt skoj. tur som jag har var det halva priset på ALLT! sure..närmare 300 :- men då skulle det ju egentligen kostat dubbelt så mycket så.......måste återvända nån dag innan hon slår igen. har nyss pratat med mor som också vart där och handlat för lika mycket..hihi!


nu måste jag nog leka lite till med mina nya leksaker innan det blir tv - ugly betty & desperate housewives.
nyss ringde madde och skulle komma förbi i morron kväll en sväng...skojs!!


din kommentar
från: Anna H

Är du oxå en pysslare?! Jag har oxå massa stämplar och grejer till att göra kort med. Kan vi göra ihop sen :)

2007-05-29 @ 19:51:01
från: Sandra

Åh vad är det för pysselaffär?!?

från: Sandra

Åh vad är det för pysselaffär?!?

2007-05-29 @ 22:19:06
blogg eller hemsida: http://sanderstedt.blogg.se
från: Sandra

Åh vad är det för pysselaffär?!?

2007-05-29 @ 22:19:14
blogg eller hemsida: http://sanderstedt.blogg.se
från: Sandra

Jasså du, du är en pysslare också, visste jag inte :-D
Kul!

2007-05-29 @ 22:25:58
blogg eller hemsida: http://almanova.blogg.se
från: Sandra

Haha kära nån vad jag tjatar! ;)

2007-05-30 @ 10:11:48
blogg eller hemsida: http://sanderstedt.blogg.se
från: Helena

Vilka klipp du gjort senaste veckan! ;)

2007-06-01 @ 20:33:29

skriv din kommentar här:

vem är du:
kom ihåg mig?

e-mail:

din blogg/hemsida:

vad vill du:

Trackback