him.

men åh. jag visste att metallica skulle spela i sthlm i sommar. och det var bara att inse att det inte skulle bli nå med det för min del. men den här tiden på året kommer de här festival- och konsertkänslorna som man nu får lov att trycka undan. jobbigt. åsså råkar jag se att HIM är förband till metallica och världen rasar samman. ok kanske inte helt då eftersom mitt liv förmodligen kommer vara rätt förändrat då. men lite. jag kommer ändå att hata alla som ska dit!!

annars är det tråkväder men ändå en toppdag. handskenorna hjälper lite. har inte haft halsbränna på rätt många timmar nu (kors i taket). ska träffa sandra om ett tag. ac:n ska fixas idag (ok massa pengar men men..)
och så är självklart förlovningen det bästa (grattis grattis)!!!!

din kommentar
från: Sanna

Vadå förlovningen???!
Tänkte rekommendera en bok till dig som du kan läsa nu innan förlossningen. Den heter Att föda och är skriven av Gudrun Abascal. Jag läste den och tyckte att den var toppen :)
Kram

från: Anna

Heej! Jo de blev visst ett långt uppehåll med skrivandet kände ja =). Trevligt att nån längtar efter en lite..hihi!! Såg dig i helgen nån dag när du kom å bar på en matpåse från Högbobaren men jag hann inte med å tuta på dej =).

Ja idag ska jag gå på mässa å bara lyssna på massa föreläsningar hela eftermiddagen, ska bli roligt å intressant hoppas jag!

Måste ju komma förbi nån dag så man får se bebisrummet, har för mig att ni pysslar med det nu va?! Åsså får vi ta den där snigelprommisen..hihi! Bara värmen kommer snart igen så det blir skönt!

Puss å kram på dej!

2007-05-08 @ 09:50:27
blogg eller hemsida: http://levinda.blogg.se
från: Helena

Är oxå nyfiken på vem som förlovat sig! eller vilka heter det kanske... ;-)

2007-05-11 @ 16:07:54

skriv din kommentar här:

vem är du:
kom ihåg mig?

e-mail:

din blogg/hemsida:

vad vill du:

Trackback