känslor.

" det viktigaste är ändå att använda den sista tiden före förlossningen till att fundera över det nya som ska ske i ens liv. en kvinna som väntar barn har rätt att vara inåtvänd och behöver inte finnas till så mycket för andra. även om miljontals kvinnor redan fött barn behöver varje kvinna få känna sig unik"

har tagit från en bok jag läser och det känns som att det stämmer så bra..visst mycket bebissnack nu. men det är ju så här jag reagerar mot omvärlden. kan försvinna totalt eller helt och hållet tappa bort vad man kan prata om eller glömma bort att lyssna. är lite känslig för människor som kommer mig för nära fysiskt. känner då som en stor ballong som kan spricka av vad som helst skulle helst vilja synas så lite som möjligt men jag tar upp alldeles för stor plats för det....känner mig obekväm när jag ska svara på frågor. vill folk verkligen veta saker om mig? egentligen är mycket av det här som det känns i vanliga fall men kanske mer nu...

längtar så efter dig.....

igår var det en latdag. anna var hit en stund och förgyllde min dag. var och handlade och inte så mycket mer. såg
blood diamond på kvällen. den kan jag rekommendera!

idag ska mor & jag åka till hamrånge på 50-årskalas. vad har man på sig då då?? spöregn är det å...

i morgon är det tupperware-party hos helena. vuxet att gå på sånt måste jag säga!

din kommentar
från: Danne

Tupperware party? De är minst 10 vuxenpoäng till :D

2007-05-19 @ 13:15:45
från: Anna

Du förgyllde min dag mycket du med ska du veta!'
Å så roligt å mysigt att få känna bebisen sparka där inne i magen *ler*. Tack för den upplevelsen! Ju mer jag följt dig genom din graviditet känner jag oxå att jag vill, jag vill, jag vill jag med =)) Vi börjar nog bli vuxna vi med och samlmar sakta men säkert på oss de där vuxenpoängen...hihi!
Pussar i masssor till dig min underbara vän!

från: Helena

Självklart vill folk veta saker om dig, för du ÄR intressant! Med eller utan bäbis. Men känns det jobbigt får du säga ifrån på skarpen!

2007-05-21 @ 17:29:03

skriv din kommentar här:

vem är du:
kom ihåg mig?

e-mail:

din blogg/hemsida:

vad vill du:

Trackback