vuxenpoäng.

som pia så måste jag ju se vad jag har för vuxenpoäng (länken fungerade inte som jag ville. vuxenpoäng.com)!
tycker ju att jag ändå har en sorts light-version av vuxenliv. radhus. katt(er) & saab borde ju inte vara lika illa som villa. vovve & volvo som är standarden.

men där har jag tydligen fel! för min vuxenpoäng är 20.9 vilket innebär att min ålder egentligen är 39.2!! härligt att nästan vara en 40-taggare vid 26 års ålder. tipsen för mig är bl.a.
åka till kos eller hultsfredsfestivalen (skulle gärna igen men det blir svårt i år).
börja dricka öl (gärna asap för min del).
flytta ihop med kompisar och sälja bilen. (undrar vad andreas säger då).

nu ska jag kasta i en maskin tvätt sen ska det åkas till gävle å titta på bebisgrejs & fixa med vuxenpapper på jobbet. men all övrig tid ska jag viga åt att vara så omogen det bara går!!!


din kommentar
från: Lillkusinen

Hmm,jag var ju tvungen att testa jag med. Vet dock inte om jag hittade samma test. Jag fick nämligen inga råd:P 14 poäng iaf=)

2007-05-10 @ 12:27:17
från: Danne

Du ligger ju före din ålder,de är inte dåligt :)

2007-05-10 @ 12:30:22
från: Den unga sambon

Jag som tyckte du var lite gammal när du var 2 år äldre =) nu skiljer det ju 15 år. Och efter jag gjort det skiljer det väl 25, med tanke på att jag förmodligen blir 14 eller så. PUSS

2007-05-10 @ 14:26:22
från: Lillkusinen

Jag fick nu när jag hittade rätt test 14.4, vilket gav mig den ärofyllda åldern 26.3:P Stämmer ganska bra in med någon annans ålder tycker jag...
Jg borde sälja min bil, flytta in med kompisar mm. Tror att jag klara mig ändå=)

2007-05-10 @ 20:19:29
från: Sandra

Jag säger då det, annat är det med oss ungdomar! ;P

från: Patrik

Hehe, kul grej! Jag fick 13.7, vilket gav 25.1 år. Kommentaren typ "du är exakt så gammal som du ska!" Men jag tycker det är coolt att du är så vuxen, passa dig för 40-årskrisen bara... :)

2007-05-11 @ 04:21:41
blogg eller hemsida: http://norrlund.blogg.se
från: Helena

Kanske ska göra det där testet jag oxå. Förmodligen så är väl jag yngre än dig, eftersom jag inte har radhus & bäbis på g. ;-)

2007-05-11 @ 16:12:08
från: Anna

Jag gjorde precis testet och fick 21 poäng! Så jag är väl oxå runt 40 lika som dej.... Men jag har inget radhus, ingen saab, inga katter och ingen bebis på väg...undra månne om jag fick så höga poäng för att jag betalar tv-licensen... =)

2007-05-11 @ 23:14:19
blogg eller hemsida: http://levinda.blogg.se
från: Syrran din :-)

Det ar bra att du ar mogen parlan!

2007-05-12 @ 19:46:41
från: Lillkusinen

Japp, det skulle nog med stor sannolikhet kunna vara en scooterlåt. den är mystisk och gömmer ett bra citat. vi ses!!

2007-05-12 @ 20:42:55
blogg eller hemsida: http://stinafilippa.spaces.live.com

skriv din kommentar här:

vem är du:
kom ihåg mig?

e-mail:

din blogg/hemsida:

vad vill du:

Trackback