5 månader.

ebbas nya grej är att hålla i pekfingret på den ena handen med den andra och sträcka det över huvudet. det når precis runt.....tänk hur stort ett bebishuvud är i jämförelse med kroppen. inte konstigt att man inte lär sig sitta å sånt på en gång när man är bebis. måste ju vara skittungt. bara att prova denna rörelse själv. och inte täcker väl ditt huvud hela hålrummet  mellan armarna va? (isf har du nog vattenskalle).

idag fyller hon iaf 5 månader lillskruttan! dagarna går mest ut på att springa runt i gåstolen och tjuta så högt man kan....å då är det glädjetjut vi pratar om! igår var vi på babymassage med lina & klara. riktigt riktigt mysigt tyckte jag. ebba vet jag inte riktigt vad hon tyckte.....sen vart det lunch med emmy på napoleon. deras lunch har då spårat ur totalt...inte bra mat alls! fick iaf pillra på bebismagen som är STOR nu. åhh så mysigt!

din kommentar
från: Anette

Grattis kramar och pussar till go´grynet Ebba på 5 månaders dagen från gammelfaster

2007-11-09 @ 09:04:42
från: Åmots Tomten

Undrar när Ebba är klar med sin önskelista och kan skicka den till mig?

2007-11-09 @ 09:07:17
från: Momor

Ett stort GRATTIS till mormors skruttunge på 5-månaders dagen, pussar o kramar får du i morgon

2007-11-09 @ 11:29:04
från: sanna

Grattís lilla stumpan :)

från: Helena

GRATTIS till Ebba på 5månadersdagen! Vilken söting! Lät riktigt mysigt med massage! Det ska börjas i tid... :) (Å jooo, det finns allt lite tomrum mellan mina armar när jag gör den där rörelsen...)

2007-11-09 @ 12:48:18
från: Anna

Grattis, grattis sötaste Ebba :). Så duktig du är som lär dig så mycket nytt och spännande!

Och till mamma Anki säger jag att vi får bestämma en annan dag (då helgen var rätt fullbokad) då jag får träffa er igen..hihi!!Kanske nästa helg mamma Anki? Är ledig fre-sön då med :)

Kram å trevlig helg sötnosar!!

2007-11-09 @ 20:56:54
blogg eller hemsida: http://levinda.blogg.se
från: Annika

Stort grattis till sötEbba!

2007-11-09 @ 22:24:42
blogg eller hemsida: http://annikasdagar.blogg.se
från: Bocken på berget

Regnskogen, berget eller blåbärskullen?

2007-11-10 @ 07:07:46
från: Sandra

Grattis grattis, helt sjukt vad det går fort nu för tiden!!

2007-11-10 @ 13:06:26
blogg eller hemsida: http://sanderstedt.blogg.se
från: Faster Anso alias proffsfotograf :-)

Grattis lilla pinglan! Hoppas att du har sett presenten vi hade med oss igår till dig när du sov! Många kramar från Faster Anso och farbror Daniel

2007-11-10 @ 13:12:29

skriv din kommentar här:

vem är du:
kom ihåg mig?

e-mail:

din blogg/hemsida:

vad vill du:

Trackback