idoltrams.

ja. jag är väl en riktig idol-slav ändå då. kan inte låta bli att yttra mig jag också om hur illa det kan vara. visst är det väl kul att folk sympatiröstar. och det är inte hela världen vem som vinner. jag är mest arg på att andreas inte förstår. juryn säger att han sjunger som en gud men inte kan röra sig på scen. å då säger han emot att han minsann sjöng låten så bra man någonsin kunde göra det å bla bla.....ja...men de sa ju inget om sången!!! lite bakom flötet är han ju å jävligt tråkig att titta på (själv skulle jag vara skitbra...ehum...men nog fan skulle jag fjanta loss på scenen om det var rocktema). jag gjorde iaf mitt och röstade på amanda eftersom jag verkligen vill se mer av henne. hon är nästan i klass med min idealtjej keira knightley (jaa...jag gillar killar men det är inte de det handlar om...). trodde ju självklart inte att daniel skulle åka....


din kommentar
från: Annika

Håller med dig totalt! Visst, Andreas är en liten solskenshistoria på ett sätt, men nu är det fasiken för långt in i tävlingen för att en icke-entertainer ska få stanna. Spec om han tänker få massa sympatiröster så han kör ut de som bör vinna. Heja Amanda!

2007-11-25 @ 22:03:22
från: Helena

Jag såg faktiskt oxå Idol för en gång skull & håller absolut med! Vet ju inte hur det är annars & så, eftersom jag inte följer det, men Andreas var ju ingen underhållare direkt. Hans scenspråk passar möjligen i en ballad, men sannerligen inte när det är rocktema! Du har ju din idealkille på hemmaplan, så självklart ska du ha en idealtjej oxå! ;) (& där får barn inte räknas in...för en liten variant har du ju oxå hemma!)

2007-11-25 @ 23:54:50

skriv din kommentar här:

vem är du:
kom ihåg mig?

e-mail:

din blogg/hemsida:

vad vill du:

Trackback