till tomten.

snart är det dags för ebbas första jul. inte för att hon vet vad jul är men jag skulle vilja göra den så mysig som det bara går. vi får se först och främs vart vi bor då! egentligen vet lillfröken inte vad julklappar är heller och jag tror att hon skulle bli jätteglad av bara papper & snören. men jag skriver en liten lista iaf eftersom det är några som undrar vad lillfröken önskar sig:

* böcker av alla möjliga slag.
* ljudböcker (såna tycker jag är mysiga iaf).
* astrid lindgren-filmerna...kanske för framtiden!
* mobiltelefon eller något liknande som låter.
* leksaker för övrigt. har inte så mkt.
* pyjamas (från strl. 74).
* kläder (från strl. 74).

kommer kanske fylla på lite mer sen om jag kommer på något. men vill man inte köpa något räcker det nog alldeles utmärkt med en kram eller två!!


din kommentar
från: Syrran

Går det bra med en iphone eller är det nån värre model? *skratt*

2007-11-14 @ 18:39:57
från: anki.

haha.....jag skulle ju skriva dit att det var en leksaksmobil...men jag tror en iphone räcker som första tfn åt lillfröken =)

2007-11-14 @ 19:08:16
från: Helena

De där Astrid Lindgren-filmerna kan jag tänka mig att mamma & pappa oxå önskar sig... ;)

2007-11-14 @ 19:09:11

skriv din kommentar här:

vem är du:
kom ihåg mig?

e-mail:

din blogg/hemsida:

vad vill du:

Trackback