doftljus & kaffe.

nu sover bebisen & pappan jobbar. själv sitter jag och inväntar cops med en stor kopp kaffe & tända ljus. hasselnötsdoft! skönt att ebba somnar så tidigt...men tråkigt också. vet inte vart man får all energi ifrån. men det bästa som finns är ju att busa med henne. och när hon lagt sig känns det som det är ens bästa kompis som man bara vill ska vakna så man får leka lite till. men jag låter bli....jag får ju en massa skön ensamtid!

ensamtid kan man spendera vid datorn. det kliar i traderafingrarna. har kommit över lite kap & slängt ut lite skit. inte trodde jag att jag skulle få nå pengar för lite gamla skärp & toppar men men fel hade jag. vet inte om jag pratade om singstarmickarna vi köpte på antikvariatet...nya mickar + två spel för 350 kr. satte ut mickarna på tradera men han som vann betalade aldrig sina 310. satte ut dem igen nu och fick 380 kr för dem! haha....vi tjänade 2 spel & 30 kr på den affären. toppen!

sen sist har väl hänt lite..tacopaj & idol här i fredags med virre. anso & daniel. fika med sandra på lördag fm & promenad till örta sen för tw-party. babysim igår. mamma var med eftersom andreas jobbade. såg "the beach" på kvällen. liksom gillar att se den filmen med några års mellanrum. idag har vi skippat föräldragrupp & vart på sigridsgården i stället....å sen på stan & gjort lite ärenden.

annars är det nog lite från och till funderingar i huvudet...trots att man inte kan göra så mkt åt situationen. just nu känns det rätt lugnt....

din kommentar
från: Sandra

Satt också och budade på en massa traderagrejs idag. massa stämplar, får se om jag får nåra, alla bara budar över hela tiden, men en snöflinga fick jag allt! :)

från: Helena

Kan tänka mig att det blir väldigt lugnt/ensamt när Ebba somnar efter en hel dags bus. Å när Andreas är borta dessutom. Vilket klipp ni gjorde! :) Funderingar..?

2007-10-22 @ 19:47:11
från: Anna

Va duktig du är som lägger ut din gamla "skit" på tradera och inte bra samlar på dig massa nytt som jag gör :) Är för lat för å sälja, packa å grejja...

Va mysigt det låter med tända ljus å grejjer! Kom å fika hos mig med nån dag vettja :)

Kramkram!

2007-10-22 @ 20:07:03
blogg eller hemsida: http://levinda.blogg.se
från: Anna

Hmm...ne typiskt nog jobbar jag både torsdag och fredag. Torsdag jobbar jag kväll å fredag kan jag sluta 15.00. Men om du inte tycker det blir för sent får du gärna komma :)

2007-10-22 @ 21:36:38
blogg eller hemsida: http://levinda.blogg.se

skriv din kommentar här:

vem är du:
kom ihåg mig?

e-mail:

din blogg/hemsida:

vad vill du:

Trackback