dumma ikea.

var till ikea idag en liten sväng. har inte vart där på länge...och vad upptäcker man. att det har kommit svart klädsel till ektorp. jaha!!! det duger nu va....nu när vi köpt den där randiga. den där randiga jag inte riktigt gillar. kanske om jag hade råd att fixa om hela vardagsrummet...men jag ville ha svart!


din kommentar
från: Anna

Åh, men va typiskt å irriterande!!

från: Sandra

Nej vad typsikt! Ni kan ju försöka sälja det randiga på blocket för rätt dyrt eftersom det är nytt och köpa det svarta istället om ni får det sålt!

2007-10-13 @ 09:40:42
blogg eller hemsida: http://sanderstedt.blogg.se
från: Helena

Åååååh, så typiskt! Men det randiga var fint tycker jag :) Möjligt att det syns mer om lilla kräks eller kladdar på det svarta.

2007-10-14 @ 12:14:40

skriv din kommentar här:

vem är du:
kom ihåg mig?

e-mail:

din blogg/hemsida:

vad vill du:

Trackback