eddie.

ok. jag blir tokig på den bruna fläcken i min panna! färgade håret för 1,5 vecka sen nu och jag ser den fortfarande. så om ni som träffar mig tror att jag försöker som en misslyckad (kan man bli annat? oj..flåt) kishti tomita så är det bara en envis ful fläck!

ebbas idol är eddie. pappan har eddie på sin tröja och hon älskar att titta djupt in i hans ögon....nog blir hon en riktig rocker...

image137

föräldragrupp idag = jämföra-bebis-time. nä då. blir skoj att träffa folk igen. vissa är ju jättetrevliga! var för den delen på sigridsgården igår också. men jag tror jag var lite disträ då...kan visst inte prata med så många människor samtidigt...tror det är nåt med hörseln.

din kommentar
från: Helena

Hon måste ju få en egen Eddie-tröja! Kanske kan få ärva den vi köpte till Isac, när han växt ur den..?

2007-10-09 @ 22:25:53

skriv din kommentar här:

vem är du:
kom ihåg mig?

e-mail:

din blogg/hemsida:

vad vill du:

Trackback