filmnytt.

vi har tittat på lite film å. meet the robinsons. var en till i raden av bra tecknade filmer med en bra historia. dock kanske för lite vuxenskämt för min smak...såna som finns i flushed away. shrek. ja men alla såna filmer...

har också sett pan's labyrinth. den var helt fantastisk!! fin sorglig historia med jättemycket känsla. å jag tror att jag till och med tycker att spanskan gjorde den ännu vackrare. en sån där film man saknar när den tar slut...

din kommentar
från: Anna

Jamen visst var den fin Pan´s labyrinth, jag gillade den oxå! Såg den på bio när den gick. Igår var vi och såg 1408.

från: Sandra

Hehe, var på Meet the Robinsons med ungarna i London för ett halvår sen typ. Tyckte inte den var särskilt bra, inte alls som andra såna filmer som har lite humor, kanske för lite vuxenskämt som du säger!

2007-10-30 @ 13:54:11
blogg eller hemsida: http://sanderstedt.blogg.se
från: Din pojk

Menar du att jag skulle bli roligare om jag drog några vuxenskämt ibland? =)

2007-10-30 @ 15:22:29
blogg eller hemsida: http://andreasjohnstefan.blogg.se
från: Sandra

Pans labyrint är läskig, men bra. Håller med om att det är mkt bra spansk film dessutom. Mina elever tjatar om att de vill se den. Kanske ... säger jag ;-)

Vi har precis sett VOLVER (Almodovar) och den är inte helt dum den heller ...

2007-10-30 @ 20:35:58
blogg eller hemsida: http://almanova.blogg.se
från: Anonym

Meet the robinsons håller jag på & funderar på om jag vill se eller inte, lutar mer åt inte.. Får se. :-)

Pans var superbra ja!

Såg Ratatouille för någon vecka sedan, hur mysig film som helst! Saknade mina råttor när jag såg den, tur att man är upptagen med annat så man inte kom på den dumma iden att skaffa nya. :-P

Ha det bra, kram

2007-11-01 @ 10:42:35
från: anki.

man måste skriva vem man är juh =)

2007-11-01 @ 19:03:11

skriv din kommentar här:

vem är du:
kom ihåg mig?

e-mail:

din blogg/hemsida:

vad vill du:

Trackback