härliga helg.

har haft en toppenhelg trots att det inte blev så superfint väder som det utlovades! storstädades här hemma igår. åtminstone golv & lite tvättande. på kvällen kom anso & daniel och vi gjorde varma mackor & sallad. nä. måste nog rätt lite här. de hade med sig grejer (vi stod enbart för smör) & anso gjorde i princip allt. lyxigt & gott. vi bjuder igen sen! sen spelades det buzz!!! jätterolig kväll. andreas & jag avslutade den med lite singstar. gick inte alls så bra eftersom båda tokhostade & blev hesa. men vi skrålade rätt friskt ändå!

idag fick jag sova en timme extra när ebba fått frukost. lyx igen! sen var det dags för babysim. lika mysigt som vanligt. ebba dök & flöt runt med en skumgroda...sötproppen! det bästa med den var att man kunde äta på den tyckte ebba...skulle vilja lägga ut bilder från simmet här men man vet ju aldrig vad det är för folk som läser. hem & åt lite allihopa sen åkte vi till högbo och mötte upp anso & daniel för en sväng promenadbingo. inte vann vi nåt nån av oss...förutom lite frisk luft och en härlig promenix. åsså fick vi se nya skidspåret.

idag har jag också hunnit pyssla. hunnit ringa mormor & mamma. och sen ska vi se film (lr kanske inte eftersom a spelar en turnering)...massa skojs! ebba sover gott i sin säng hon. brukar bara vara att lägga ner henne vid 19.30 å sen sover hon utan trassel hela natten. lyx IGEN!

tack för den här helgen mina kära!!!


nån gång kommer jag lyckas göra såna där fina kort som alla andra...men nu har jag tränat iaf! lite dåliga bilder men jag tycker så mkt om min lövstämpel. å så hittade jag på house mouse-stämpeln som var helt oanvänd..trots att jag köpt den för ett år sen!!

din kommentar
från: Syrran

Tack för en trevlig helg! Det är alltid så uppiggande att vara med er :-) Ni behöver inte bjuda igen, det var ju bara lite mackor å så fick vi ju träffa vår lilla favvo EBBIS :-) Roligast på hela helgen var nog att jag inte kom sist alla gångerna på BUZZ....det börjar ta sig! Tror att jag är favorittippad....*skratt*
Många kramar från faster Anso och farbror Junjo

2007-10-07 @ 22:21:12
från: Sandra

Jättefint ju!

från: sanna

De där korten var ju jättefina ju! Vill också vara duktig på sånt :)

2007-10-08 @ 18:45:11
blogg eller hemsida: http://maadsan.blogspot.com
från: Helena

Härligt med en massa lyx! :) Jag skulle mer än gärna bjuda på ALLA ingredienser om nå'n kom & lagade :) Vad roligt med vattenbilder! :) Annso har jättemysiga undervattensbilder på Maja som de fått från babysimmet :)

2007-10-08 @ 23:53:26

skriv din kommentar här:

vem är du:
kom ihåg mig?

e-mail:

din blogg/hemsida:

vad vill du:

Trackback