höstdag i gysinge.

7.30 skjutsade ebba & jag pappan till sandvik. han skulle på team-building och blir borta till i morgon. trök! vi fortsatte vidare till gysinge för att hälsa på mamma. först lite kaffe & en bebis på topphumör!



sen tog vi en härlig höstpromenad. lite kyligt men det spelade absolut ingen roll. var så härligt! traskade bort till de gama järnvägsbroarna som jag aldrig vart till. var riktigt mysigt! lite läskigt att balansera över älven så där men det fixade vi fint.



på vägen tillbaka ropade fåren på mig så jag var tvungen att klättra in till dem. var rätt brant att ta sig ner men med lite klättrande så. var lite läskigt först..trodde inte att alla skulle komma fram men de kom från alla håll och kanter och ville hälsa. hade nog kunnat stanna där länge och diskutera med mina nyvunna vänner...men men...jag hade ju en mamma att umgås med och en bebis att ta hand om.



var med i affärn någon timme innan vi åkte hemåt. hade en toppendag & ebba somnade snabbt...och alldeles för tidigt egentligen...


din kommentar
från: Anna

Åh vilken mysig dag! Å får som är så söta så man kan stanna hur länge som helst =)

från: Helena

Tyx verkligen ha varit en härlig dag! :) Men massor av friskluft kan göra en trött... ;)

2007-10-10 @ 23:44:13
från: sanna

Stackars liten då, så trött man kan bli av en heldag i Gysinge ;)

Japp, stolen finns kvar. Ni kan få köpa den för 300 kr om ni vill. Nypris var nog 600 kr, och vi köpte den i våras nån gång.

2007-10-11 @ 12:52:10
blogg eller hemsida: http://maadsan.blogspot.com

skriv din kommentar här:

vem är du:
kom ihåg mig?

e-mail:

din blogg/hemsida:

vad vill du:

Trackback