höstlov.

så här ser en vanlig helgfrukost ut hemma hos oss:



en yrvaken pappa. en unge som knatar runt i gåstol. knäckebröd. 3 kg keso. mjölk. smör.....ja just de en gigantisk hink keso. tyckte du att den liksom smälte in eller? nä egentligen är vi inte överdrivet förtjusta i keso...den fick hänga med från åmot i lördags eftersom nån hade fåt 94 hinkar för mycket....man kan ju prova att ha keso på allt!

den här veckan är det lov. även för ebba och mig. förra veckan var nog fullspäckad med saker att göra känns som det håller på hela tiden. fast det är mest positivt vill ju göra nåt med lillfröken...nästa vecka kommer bli lika. men den här veckan är det inge öppen förskola eller så så då är det lugnt.....jag hinner tvätta. städa & nu håller jag på frosta ur frysen!

igår var vi iaf sista gången med föräldragruppen å besökte takläggarn. lite tråkigt att det inte är fler gånger för man har ju knappt träffats. sen var jag med mor & hälsade på mormor åsså var s&s här en stund. så det händer ju saker iaf!!

din kommentar
från: sanna

HJÄLP, vilken hink ;)

från: Sandra

*garv* Gillar ni keso eller gillar ni keso tänkte jag ;-) Själv har jag lite svårt för keso *fniss*

2007-10-30 @ 20:34:03
blogg eller hemsida: http://almanova.blogg.se
från: Helena

Hahaha! Jag reagerade oxå på den gigantiska kesohinken! Kollade ju in bilden innan jag läste själva bloggen. Tror man kan ha det i nå'n paj av nå't slag... Å jag har det i pastasallad.

2007-10-31 @ 13:51:27
från: Anonym

...är det en träningsboll jag ser! ;)

2007-11-01 @ 15:35:18
från: anki.

ja det är en träningsboll...otroligt välanvänd so far ;) vem frågar?! hon som har en egen?

2007-11-01 @ 19:02:29
från: Anna H

Jag skulle vilja ha en sån burk med keso. :) Ser ut som en härlig frukost med familjen.

2007-11-02 @ 12:25:08
blogg eller hemsida: http://anna1441.webblogg.se

skriv din kommentar här:

vem är du:
kom ihåg mig?

e-mail:

din blogg/hemsida:

vad vill du:

Trackback