jag som aaaaldrig skulle.

nån gång för många år sedan bestämde jag mig för att aldrig se en bond-film. vet inte varför. bara nån sån där grej jag fick för mig. men nu kanske jag måste överträda mina beslut & det gör mig lite förvirrad. ska jag då se alla filmer eller bara den som ville valo ev ska få skriva en låt till? för att om HIM får sjunga nästa bond-låt så lär jag nog se hela filmen också. hum....kanske till och med de skulle satsa på att ha ville som självaste bond?? då skulle jag inte tveka en sekund!

image154

din kommentar
från: Helena

Bondfilmer är inget för mig heller. Såg den senaste på bio efter att nå'n sagt att den var bra, men icke!

2007-10-19 @ 12:41:51
från: Sandra

Nä jag har nog inte sett en endaste Bondfilm jag...

från: sanna

Ska du till sigridsgården imorgon? Jag tänkte nog gå dit.

2007-10-21 @ 18:24:19
blogg eller hemsida: http://maadsan.blogspot.com
från: Annika

Nej!! Varför såg jag inte det meddelandet igårkväll för:/ Jag tänkte nämligen om jag skulle ta mig till någon öppen fsk, men "nja.. själv?". Typiskt :) Kanske nästa måndag om ni ska dit då också!

2007-10-22 @ 08:54:18
blogg eller hemsida: http://annikasdagar.blogg.se

skriv din kommentar här:

vem är du:
kom ihåg mig?

e-mail:

din blogg/hemsida:

vad vill du:

Trackback