långhårig.

nu när man får lite extra tillskott i kassan kanske man ska boka en frisörtid?! jag har typ dreads i nacken nu. förut gick jag alltid till samma sen fick jag för mig att prova olika...det var bara en dum idé. så. nån som har något bra förslag? vart ska jag klippa mig....

kommer förmodligen ändå ta ett par veckor innan jag fått tummen ur och ringa så det är lika bra att börja fundera nu! jag å min telefonskräck....

din kommentar
från: Annika

De där dreadsen känner jag till i mitt hår också.. visst är det skitjobbigt? Javisst kan jag hänga med till sigrisdsgården :) Om Isac är pigg, han är så snuvig. Vilken tid är det? Du hinner kanske inte svara idag, men jag kan försöka googla fram det, så dyker vi kanske upp imorrn! :)

från: Syrran

Jag kan rekomendera en riktig tattare på Kicki å Co. Går du dit får du typ 5 cm längre hår på ena sidan, allt hår bortklyppt på ena sidan och slingor som inte håller mer än en v. Ett riktigt fynd faktiskt :-) hon kanske behöver en ny kund för jag går inte tillbaka dit efter att jag fick rådet av henne att klyppa till det lite själv hemma efter det hon orsakat...*ler* du vet att jag skämtar men det är ändå helt sant....Jag utfärdar en varning av klass 5. DON´T GO THERE!!!

2007-10-23 @ 21:59:35
från: anki.

I know who it is!! Själv fick jag en JÄTTEFIN inbakad fläta där för några år sen av henne...den rök så fort jag kommit ut från stället =)

2007-10-23 @ 22:26:44
från: Sandra

Ja jag är ju inte direkt neutral i den här frågan så vart jag rekommenderar är kanske inte svårt att lista ut... :)

2007-10-24 @ 08:10:26
blogg eller hemsida: http://sanderstedt.blogg.se
från: Anna

hej! skulle bara säga att jag inte vet om ja hinner sluta 15 på fredag utan det blir kanske 15.30 ändå...

2007-10-24 @ 08:36:45
blogg eller hemsida: http://levinda.blogg.se
från: Helena

Hihi... Är det Maria A-S pratar om..? ;) Hos henne har man ju varit... Jag var på Effect sist & det var väl helt ok, förutom att hon jag var hos var überosäker. Vet inte om hon var nå'n prao eller nå't..? Men så länge man inte går till en praktikant, eller till Maria på Hair Company så kan man nog gå lite överallt. Kanske inte Sam Sax heller då, om man har speciella önskemål, eller inte vill bli klippt i huvudet.

2007-10-24 @ 13:12:15
från: Patrik

ALLTID sam sax

2007-10-25 @ 11:50:57
blogg eller hemsida: http://norrlund.blogg.se
från: Anna

Aha på så vis, jamen då planerar vi in en annan dag :)

2007-10-27 @ 10:56:59
blogg eller hemsida: http://levinda.blogg.se

skriv din kommentar här:

vem är du:
kom ihåg mig?

e-mail:

din blogg/hemsida:

vad vill du:

Trackback