back in the days.

idag har andreas hjälpt mor & far min att flytta. till gysinge. alldeles alldeles för långt bort tycker jag så klart. å de vet de. men som en liten hämnd så måste jag ju.....la familia år -81.....hehe....


din kommentar
från: Anna

Jasså var det flyttlasset jag såg när jag brummade förbi utanför hos er idag =). Såg släpvagnen nämligen. Mamma såg den oxå å trodde att ni hade köpt nå nya möbler eller nåt..hihi! Å shit vilken bild, tjusiga föräldrar! Nu blev jag oxå nyfiken å leta fram bilder från när man va bäbis =). Hoppas allt är bra med er! Kanske vi kan ses en sväng till helgen? Pöss!

från: Helena

Haha! Det var en riktigt snygg familj i snygga kläder i snygg soffa & med snygga tapeter bakom! ;) Men bäbis-Anki var ju söt så klart! Lik Ebba på frillan. Eller om det är tvärtom man säger...

2007-09-03 @ 23:13:42
från: Tina

Ja visst är det billigt om väskan nu funkar som skötväska. Och gör den inte det så är inte 99 kr hela världen heller... :-)
På Stadium i Valbo så hade dem bara en lila när jag var in och kolla.
Men det finns att beställa från deras hemsida också om färgerna mot förmodan inte skulle finnas varken i valbo eller gävle...

2007-09-04 @ 08:15:51
blogg eller hemsida: http://tiniwinisen.blogg.se
från: sandra

Snyggaste familjen helt klart! Velour a la 70-tal :-D

2007-09-04 @ 09:32:53
blogg eller hemsida: http://almanova.blogg.se
från: Mamma

Vänta ska du få se om 26 år vad du tycker om dagens bilder, fast det var ju riktigt roligt att se. Passar på att tacka Andreas för all hjälp den var ovärdelig, tackar Dig och Ebba oxå att vi fick låna honom.

2007-09-04 @ 13:25:42

skriv din kommentar här:

vem är du:
kom ihåg mig?

e-mail:

din blogg/hemsida:

vad vill du:

Trackback