bad boys.

kollar på cops. folk är faktiskt riktiga idioter. ska inte dra alla amerikaner över en kam....men hallå hur är det funtat på vissa ställen? jaja. bra kvällsnöje för mig tillsammans med en kopp te.

"jag ringde för att jag tappade mina löständer uppe på taket"....ja då skulle jag ringa polisen med!


din kommentar
från: SYRRAN

Ja helt jävla otroligt sicket fölk! Jag satt å åt samtidigt när det var jakt på löständerna å var tvungen att byta kanal...urk!

2007-09-18 @ 21:01:40
från: Danne

Cops är ju skitbra,som sagt så är dom ju ganska knepiga,de finns ett klipp med jay leno när dom lyssnar av dom dummaste personerna som ringer 911. Då är de en som ringer o säjjer att filmen är läskig och undrar vad hon ska göra :) Polisen säger "testa o slå av videon" "ok" säjjer den andra "tack ska du ha" :D

2007-09-18 @ 21:36:41
från: ante

COPS ÄGER!!!!!!!!


skriv din kommentar här:

vem är du:
kom ihåg mig?

e-mail:

din blogg/hemsida:

vad vill du:

Trackback