bortspolad.

sen sist då så har jag skaffa mig ett gäng vuxenpoäng genom att ha tupperware-party här. en fredagkväll dessutom. vi blev 10 st + försäljar-helena & ebba. skoj att så många kom. kanske måste ha ett till i år om jag kan ragga lite fler intresserade vänner.

har vart supertrött hela helgen och efter babysimmet idag sov ebba 4 timmar i sträck och jag 2.

kikade på
flushed away igår. en typisk film som jag äääälskar. vuxenskämt i en barnfilm och roliga figurer. de små skrikande sakerna var absolut mina favoriter....förmodligen var det sniglar men eftersom de höll till i kloakerna så var det rätt nära att tänka dem som bajs vilket gjorde det hela ännu roligare! hur som helst så rekommenderar jag den verkligen!!!


din kommentar
från: Sandra (Eskilstuna)

Åhh, jag vill också ha Tupperwareparty, men tyvärr är ingen i min direkta umgängeskrets (läs Anna-Karin, Pia och Zila) intresserade :(
Skulle kunna köpa hur mycket TW som helst om det inte vore så sablarns dyrt!
Kram på dig!

2007-09-23 @ 19:43:16
från: anki.

jag kan ha ett nytt party så kan du komma hit och handla & hälsa på samtidigt =) håller med...det är ju faktiskt väldans dyrt...
kramis!!

från: Linda

TW party är sjukt beroendeframkallat! Idag ska jag hem till min mamma som bokat in Helena för ett party, synd att vi har sådant litet kök. För inte plats med just några mer kökssaker. Så därför ska jag börja köpa såna där bytter som man kan ha mjöäl, socker & pasta tex i. Så man kanske kan få lite ordning i skafferiet. :-)
Tycker också om sådana där filmer, bortspolad såg jag & Björn för någon månad sedan. Haha, tänkte aldrig så långt att dom där sniglarna kunde tänkas vara bajs, måste jag kolla om den med den inställningen & se hur länge man klarar av att kolla på det utan att skratta ännu mera. :-P
http://www.pixar.com/theater/trailers/rat/index.html Är filmen jag vill se härnäst av pixar. :-)
Hoppas allt är bra med er!
Kram

2007-09-24 @ 10:47:37
från: Helena

Tack för att jag fick komma! :)Verkligen jätteroligt att ni blev så många! :) Igår var de 13st (inkl 2st sidoordrar), men de kom ändå inte upp i din summa! ;) Nå'n hundring ifrån... Karln i huset tyckte att de skulle lägga till drygt 300 & få resten av knivarna, men det ville inte Frida. Får se om hon lyckas ragga ytterligare en sidoorder eller hur det blir. Hur har det gått för dig..? Hört nå't om Linda, eller hon på din mammas jobb som sprungit iväg med katalogen..? Hur som helst så kommer jag gärna tillbax till dig & håller en demo! :)

2007-09-24 @ 13:57:28

skriv din kommentar här:

vem är du:
kom ihåg mig?

e-mail:

din blogg/hemsida:

vad vill du:

Trackback