dyk!

nu har nattveckan börjat. känner mig inte alls på topp för att sova ensam med tanke på att jag vart vaken ett par timmar varje natt en tid nu. kommer bli så mörkrädd! jaja det blir sen det....nu har ebba & jag en söndagkväll att slå ihjäl. hon har sovit hela eftermiddan efter babysim & husvisning. idag var det dykning som gällde och som tur var var andreas med och vågade göra först. ebba klarade det självklart alldeles utmärkt och flinade när hon kommit upp till ytan. så jag vågade prova sen jag å....duktiga lilltjejen!!

igår var jag på inflyttningsfest hos sandra. var riktigt skoj och jag hade inte alls den där längta-hem-känslan jag trodde jag skulle ha. var förstås tvungen att kolla lite då och då hur de hade det där hemma...blev till och med en krogsväng. ja...var en jätterolig kväll men nu klarar jag mig nog nåt halvår eller så.

din kommentar
från: Anna

Va häftigt att de små liven är så naturliga i vattnet och tycker det är så roligt! Verkar urmysigt med babysim *ler*. Va roligt det lät med lite fest å krogsväng! Va söt du va på nya presbilden för den delen gumman :)


skriv din kommentar här:

vem är du:
kom ihåg mig?

e-mail:

din blogg/hemsida:

vad vill du:

Trackback