hösten.

idag är det ordentligt höstväder. regn & blåst & sol. det är så mysigt med höst. men att man ska känna sig så trött. har druckit mer kaffe än vanligt. gått fler promenader än vanligt. tagit det rätt lugnt & känt mig nöjd med det mesta. men ändå så trött och så konstig i magen. nätterna går ofta åt till stora tankar & överdrivna känslor som ser helt annorlunda ut på dagarna. kan förstora upp något jag är osäker på så otroligt mycket.

äntligen är allt med lägenheten klart och snart är hela lånet avbetalt. huspriserna verkar sjunka lite grann och jag längtar efter att hitta det där perfekta. men ändå är det skönt att vi har det tryggt nu. ingen stress. skulle vilja shoppa. höst- & vinterkläder och lite andra små prylar. men det räcker inte pengarna till. ska betala babysim. i morgon börjas det. ska bli mysigt!

på fm skjutsade jag andreas björn & jackalin till hammarby. de skulle i väg på fotbollsresa och vi lär väl inte få se till karln i huset förrän i natt nån gång. ebba & jag åkte till farfar sundberg och firade honom på födelsedagen *grattis*. resten av toksläkten dök också upp och det var en riktigt trevlig dag!! ebba var visserligen lite härjig men hon var trött. s&s tog en promenad med henne så hon somnade och jag vilade alla sinnen. vilket lyx. var lika när jag var till sandra i torsdags och firade henne. lämnade ebba hemma då. känns konstigt att vara borta från henne men också så skönt när jag vet att hon är i trygga händer. dock resulterar det i att jag kan känna tröttheten och gäspar som en galning. kan ju verka otrevligt. 

skulle å hälsa på lina hade jag tänkt men hon skulle vara hos sin mamma så ebba & jag åkte hem till kissarna. blir nog soffhörnet med en kopp te känns det som...  

din kommentar
från: Helena

Ja, usch sicket väder! Du hade kunnat komma hit & våldgästat. Jag anser mig frisk nu! :)

2007-09-15 @ 23:17:30
från: Sandra

Ja visst är det härligt med höst och man kan kura upp sig med kaffe och tända ljus. Och så blir det bara bättre och bättre så här års: snart kommer vintern wiie! :D


skriv din kommentar här:

vem är du:
kom ihåg mig?

e-mail:

din blogg/hemsida:

vad vill du:

Trackback