sluta särskriv.

tittas det på idol? vilken hejar du på i så fall? kan någon begripa hur knut kunde komma med? det kan ju bara vara han & bon jovi som klär sig i såna jeans och behåller den frillan fortfarande....i morron är det tjejernas tur. ska bestämma mig sen vem jag hejar på.

ja jag har joinat
facebook. verkade inte skoj från början men jag har ju hittat på en del roliga människor OCH skojsiga grupper. jag vet att jag ibland inte skriver perfekt och speciellt inte här på bloggen...men det är meningen. hur som helst har jag sagt förut att jag blir tokig av det här med särskrivningar och har hittat en perfekt grupp för mig "sluta särskriv!". hur är folk funtade?? snälla nån.....454 bilder. å inte bara särskrivningar utan andra roliga saker....


snällt....                sopbuffé för de pengarna?!



nice....                   behöver inte säga nåt va?


är felskrivningarna värst eller att man eventuellt kan bli chaufför till det heliga kriget???

alla bilder är tagna från facebook.

din kommentar
från: sanna

Fårstår precis vad du menar! Det är ju så logiskt.
Roligt det där med bordskuk ;)
Gillar inte heller knut :(
Kram

från: Danne

Hur fan kunde Sam komma med då? Riktigt dålig....

2007-09-25 @ 08:38:45
från: Sandra

Kära nån, blir så stressad av sånt där, kan folk inte skriva?! Särskrivningar är det värsta. En grupp för mig med det där!

2007-09-25 @ 08:39:08
blogg eller hemsida: http://sanderstedt.blogg.se
från: Sandra

Du råkar inte vara ett fan av Fredrik Lindström förresten? Han kommer till Gävle den 21 november, skulle vilja gå så jag behöver en like-minded. :)
http://www1.ticnet.se/PriceTable?l=SE&EVNT=STH17007GKH11211&CL_ORIGIN=

2007-09-25 @ 08:42:30
blogg eller hemsida: http://sanderstedt.blogg.se
från: Helena

Jag känner att jag inte har hängt med nå't vidare i Idol, så jag har inte hunnit skaffa mig nå'n favorit.

2007-09-25 @ 16:47:10
från: Sandra

HAHAHA!
Jag kämpar mot detta otyg dagarna långa...

2007-09-25 @ 18:54:35
blogg eller hemsida: http://almanova.blogg.se

skriv din kommentar här:

vem är du:
kom ihåg mig?

e-mail:

din blogg/hemsida:

vad vill du:

Trackback