torrt.

höstmys i all ära. men man glömmer lätt de små irriterande grejerna som varje år återkommer. exempel på detta är att händerna konstant känns torra. åtminstone konstiga som att man vill smörja dem hela tiden. så nu är det väl dags att börja gå runt med handlotion i fickan vart man än ska. nån som har nåt tips på bra sån som luktar gott?

strax ska vi åka till min far på kalas. han fyller år idag *grattis grattis* och har till och med lyckats tagit ledigt!
andreas börjar jobba idag efter semestern...konstigt. nu blir vi ensamma lite mer lillfröken och jag.


din kommentar
från: Anna

Jamen just ja! Han fyller ju idag han, du får hälsa om du hinner se det här =). Imån blir det kalas hos mor min..hihi! Trevligt med kalas!
Och ja håller med om händerna, sa för nån dag sen på jobbet att händerna blir så konstiga nu förtiden. Torra och hårda på nåt vis, fram med lotion!

från: Sandra

Jag köpte en body butter på björk and berries som luktar mkt gott (dyr dock) och funkar jätte bra! *tips*

2007-09-17 @ 19:32:59
blogg eller hemsida: http://sanderstedt.blogg.se
från: Helena

Vet du nå'n som ska resa med Eckerölinjen så finns den där ^ att köpa billigare till Tax Free-pris i parfymshopen. Verkar dock bara vara Eckerölinjen som har dem. Fanns inte på Finlandsbåten. Annars ska det finnas nå't på hälsokost oxå har jag hört... Var tydligen oxå dyrt, men det kan det kanske vara värt. Fotsalva har jag oxå hört ska vara bra. Den brukar vara lite fetare. Värmd olivolja+honung är oxå nå'n så'n där dunderkur. Funkar även som hårinpackning.

2007-09-17 @ 20:18:16

skriv din kommentar här:

vem är du:
kom ihåg mig?

e-mail:

din blogg/hemsida:

vad vill du:

Trackback