when you were young.

...eller när jag var det. eftersom jag inte hört nån hittills som spontant sagt att lillfröken är lik mig (vilket absolut inte gör nåt) så får vi se om hon kanske blir det...
image118image122
image120image119


din kommentar
från: Helena

Vilken sötnos! :)

2007-09-15 @ 23:18:02
från: Sanna

Hihihi va söt du var ;)
Jag måste tyvärr skjuta på vår träff vid Sigridsgården. Junia har varit förkyld i en vecka nu oc jag trodde ett tag att det var bättre, men det blev lite sämre igår igen. Vi kanske kan ta det måndag den 24:e istället?
Kram

från: Lina

Klart hon är lik dig med=)
Konstigt vore det ju annars:P
Du var iaf väldigt gullig på hedesundabilden...

2007-09-16 @ 11:57:08

skriv din kommentar här:

vem är du:
kom ihåg mig?

e-mail:

din blogg/hemsida:

vad vill du:

Trackback