åhlénsrea.

var tvungen att bege mig inkl. fam. till åhléns idag. sista öppetdagen. tråkigt! men med 70 % kanske man kunde hitta nåt på det urplockade stället...billigt! 6 böcker. ett läppglans. en nalle mysvovve till ebba som hon gillade. lite småplock & en bikinitopp till mig. tittade på den förr men har inte orkat prova....men för 39:- kände jag att jag kunde köpa ändå! allt som allt blev det 709 kr & med 70% betydde det 212,50 kr!!

å så fick vi äntligen ut i solen & promenera tillsammans!! bra början på dagen!

din kommentar
från: Sandra

Vilka fynd!

Jag har varit på Lindex idag, och blir alltid lika överraskad när det är så himla mycket fin där. När barnet kom fanns det aldrig nåt. Nu vill vi ha nästan allt *garv*

Trevlig helg!


skriv din kommentar här:

vem är du:
kom ihåg mig?

e-mail:

din blogg/hemsida:

vad vill du:

Trackback