fantastiska värld.

det är en underbar värld också.....vi har vart så glad för att ebba ska få en kusin. som dessutom ska bo nästan granne med oss.

men det blir inte bara en kusin utan TVÅ!!!

lycka x 2!!!!

för bara 4 år sen kände jag inte dessa människor men nu finns de i min släkt. åtminstone min dotters...alldeles underbara människor!! hela tjocka släkten!

din kommentar
från: Dubbelkaggen

Å underbara söta fantastiska Anki. Du är för go du :-)Känns så bra att veta att bebisarna kommer få världens bästa Ebbis till kusin och oxå världens bästa morbror och moster. Anki nu blir du moster på riktigt för du är ju en del av vår familj!

Massor massor massor av kramar från oss 4!!!!

2008-04-15 @ 08:38:33
från: Helena

Ja, gud vilken babylycka! :) Å jag sitter som vanligt & snyftar - som jag gör för alla bäbisar ;)

2008-04-15 @ 15:04:24
från: Mami

Nämen, TVÅ. Ojoj, här hänger man inte med i svängarna! Vilket härligt skvaller ;-)

Hälsa från oss, det måste du göra! Grattis!

från: Sandra

Tur att det finns lite lycka i världen oxå :-)

Jag gick utbildningen via ams.. kompetensutvecklarna AB hette själva kursanordnaren. Tyvärr är det dåligt med såna utbildningar nu här i närheten..

2008-04-17 @ 21:21:00
blogg eller hemsida: http://razzmatazz81.blogg.se

skriv din kommentar här:

vem är du:
kom ihåg mig?

e-mail:

din blogg/hemsida:

vad vill du:

Trackback