första april.

april började med 3 x barnvagnsfamilj på promenad runt sjön i högbo. stannade vid vindskyddet..eller ja vid äventyrarnas plats där och åt mackor. drack kaffe och grillade korv. 3 prinsessor som skötte sig utmärkt och var vakna i omgångar. var en sån härlig dag med tokfint väder. så skönt att bara sitta i solen vid vattnet och snacka en massa skit medan karlarna fick elda bäst de ville.....

vad jag vet blev jag lurad endast en gång. av henrik som fick mig att tro att det simmade en abborre omkring i en av badtunnorna.....jaja. nån kunde ju stoppat dit den nyligen faktiskt!



din kommentar
från: Anna

Åh va mysigt det ser ut!

från: Helena

Hihi... Vilket roligt aprilskämt ;) Jag skulle LÄTT ha tittat ner i tunnan jag oxå! :) Vad mysigt med korvgrillning :)

2008-04-03 @ 12:50:19

skriv din kommentar här:

vem är du:
kom ihåg mig?

e-mail:

din blogg/hemsida:

vad vill du:

Trackback