min söta.

äntligen har jag orkat lägga in lite nytt....

torulf (husets förra ägare) lämnade en jättefin gunga till ebba som hon fått prova!


ebba har fått en jättetuff handduk av mormor. coolaste badbruden i sköldpaddsoutfit!

din kommentar
från: Helena

Vilket roligt namn ;) Men roligt för Ebba med en gunga :) Den hade lite luftballongskorgs-look :)

2008-04-09 @ 23:43:17
från: Anna

De brukar ha några dagars intro, det beror lite på hur många man känner att man behöver också. Men om det blir så att du kanske kan få jobba i sommar så behöver du ju inte gå intro nu i april utan i maj går ju säkert bra det med. Men då hör jag med chefen imorgon om hur läget ser ut :). Självklart vill jag ju hjälpa när jag känner att jag har möjlighet till det :)

från: Anna

Ja visst var de fina! Ska åka och kolla på dem imorgon, jobbar ju kväll idag... Men hon skulle vara snäll och hålla på dem åt mig tills img! Håll utkik på Blocket för där ploppar det upp många fina möbler för billig slant för det mesta :)

2008-04-10 @ 11:52:09
blogg eller hemsida: http://levinda.blogg.se
från: sanna

Ahh, vilken sötnos hon är ;)

2008-04-10 @ 11:59:57
blogg eller hemsida: http://maadsan.blogspot.com
från: Faster Anso

Å världens sötaste Ebbis, måste komma å busa nån dag nu framöver, var så länge sedan. Om inte tidigare så kommer vi ialla fall på måndag.....massor av kramar till er alla!

2008-04-10 @ 12:23:59
från: Annika

Men oj vad hon växer!! Isac säger att det är bra att hon kan stå, för då kan de dansa ihop snart :) Hoppas ni mår bra!

2008-04-10 @ 21:01:52

skriv din kommentar här:

vem är du:
kom ihåg mig?

e-mail:

din blogg/hemsida:

vad vill du:

Trackback