teletubbie.

på bb fick man en dvd-film med teletubbies..kändes rätt överflödigt då men nu har vi provkikat på den. fröken är inte så intresserad av tv men nu var det lite spännande...kunde tom sitta still ett tag...fast man måste ju kolla väldigt nära också....
 och roa sig med lite annat emellanåt...

idag skickar vi grattis till mamma/mormor & virre som fyller år!!


din kommentar
från: Helena

Den där filmen (eller om det finns flera..?) går varm hemma hos Isac - eller om det är föräldrarna som är mest intresserade..? ;) Annika kan nog citera hela filmen utantill ;) Hälsa & gratta mamma från mig.

2008-04-25 @ 12:03:53
från: mamma/mormor

Tack så mycket, mina sötnosar

2008-04-25 @ 13:40:29
från: Faster Anso

Gulliga Ebbis ser nästan ut som mig när jag kollar på tv utan mina brillor :-)

2008-04-25 @ 16:40:25
från: Annika

Isac är helt galen i tubbies! Han "sjunger" låten så fort han hör ett namn ur dem. Idag blev han helt galen på lekulust när han såg Po, och inte fick ta med den hem. Hihi. Söt Ebba är!

2008-04-25 @ 20:09:21
från: Sophy

Heej! Va kul, jag har tittat in hos dig några gånger också..hihi..;0) Tack så mycket, grattis själv! Vilken liten sötnos!! =) Hoppas allt är bra!


skriv din kommentar här:

vem är du:
kom ihåg mig?

e-mail:

din blogg/hemsida:

vad vill du:

Trackback