things we lost.

jaha nu ska han gifta sig å....bara att ge upp hoppet? min stora kändiskärlek depp.

igår kväll hade vi hemmamys a & jag. eldade & åt onyttiga saker. och såg "things we lost in the fire".....om jag grät ett par tårar? jo då!!! sååå bra film....och en händelse som är en av de värsta mardrömmarna...

den har verkligen fastnat inom mig....och benicio del toro var fantastisk......ibland passar allt så bra ihop och blir så rätt!

din kommentar
från: S

*hjärta* Benicio

från: Helena

Tur att du har din alldeles egna riktiga kärlek då, så du slipper sörja alltför mkt ;)

2008-04-12 @ 21:00:57
från: Anna Jäder

Lite avis man är på att ni har grillat.. Jag vill OXÅ. :-)

2008-04-13 @ 11:25:30
från: Anna

Hallåj! Jamen precis, på onsdag är det du å ja :)
Jag tänkte faktiskt att jag kan hämta upp dig på vägen till jobbet. Vi kan ju höras av närmre imån :)

2008-04-14 @ 11:37:49
blogg eller hemsida: http://levinda.blogg.se

skriv din kommentar här:

vem är du:
kom ihåg mig?

e-mail:

din blogg/hemsida:

vad vill du:

Trackback