ung & snygg.

jepp. såg på the voice att new kids on the block ska återförenas för en spelning på fredag. fantstiskt! undrar om man skulle tycka att de är lika snygga å bra nu. hehe! det är väl det enda boy band jag gillat...och tydligen var det 20 år sen. shit! det är ett bevis på att man börjar bli gammal.

ett annat är det virre & jag diskuterade efter att ha vart på krogen i lördags. man tror fortfarande att man är 20 och skitsnygg (eh..jaja) och beter sig därefter. men i själv verket är man ju en av de där 30-åringarna man tyckte var patetisk när man var själv var 20. fulla & jagar småpojkar & tror att tuttarna fortfarande nästan sitter under hakan. nu var jag väl inte så i lördags men det är skrämmande att man har tagit steget från ung & snygg till att ha potetial att vara en av dessa oldies.

men allt är ju vad man gör det till... och nu känns det ju inte som att 30 är någon ålder.

din kommentar
från: Mami

Ha! Jag kommer att vara 20+ så länge det bara går, och det går fortfarande ;-)

Välkommen till vårt nya bo :-D

från: Anna

Jag håller helt med! Jag fasar inte för att bli 30 - det är väl ingen ålder :)

2008-04-02 @ 10:10:29
blogg eller hemsida: http://levinda.blogg.se
från: Helena

Haha! Klart 30 inte är nå'n ålder! ;) Jag firade ju nyligen 30år & 11månader ;)

2008-04-02 @ 13:50:16
från: Sandra

Haha klart vi inte ser såå gamla ut än!! Jag får då visa legg på systemet varendaste gång fast det snart är 7 år sedan jag passerade den gränsen - så länge jag får göra det vägrar jag tro att jag ser nå äldre ut på krogen heller ;)

2008-04-02 @ 17:53:59
blogg eller hemsida: http://sanderstedt.blogg.se

skriv din kommentar här:

vem är du:
kom ihåg mig?

e-mail:

din blogg/hemsida:

vad vill du:

Trackback