var fan är mitt band?

ebba bara skojade lite. senaste natten blidde inte lika bra som förra. inte ens i närheten.... hoppas denna blir bättre eftersom jag får fixa det själv medan karln är på företagsrock i gefle.

jag & ville kikar på uggla....snacka om att köra sitt eget race....

din kommentar
från: Angelica

åh herregud alltså för dessa jävla människor som inte bryr sig! Dom kommer då inte till himmelen. Vi har fått luren påslängd i örat 2 gånger här också när vi ringt till dom, ena anledningen :
Ja men jag ska faktiskt fika nu! *klick*. Kan man inte sköta sitt jobb borde man byta! Men men, det blir nog bra..

från: Anna

Jasså gjorde du det!? Kom du å Sandra iväg på loppis ändå? Fyndade du nåt då? kramelikram!!

2008-04-07 @ 11:29:46
blogg eller hemsida: http://levinda.blogg.se

skriv din kommentar här:

vem är du:
kom ihåg mig?

e-mail:

din blogg/hemsida:

vad vill du:

Trackback