veckan.

i veckan har det vart fullt upp. vi har hälsat på anna & alva och lekt med dem och 4 gobitar & deras mammor. dagen efter kom anna & alva hit och sen fylldes huset på eftersom med 3 småttingar till & föräldrar. helt slut var jag sen!

ons var jag på intro för ett ev kommande sommarjobb. sen hälsade vi på min moster och därefter kom faster & kusiner hit. tors var det intro igen. sen direkt till katja & emilio. sen var mamma här och hälsade på. första gången den här veckan jag kunde andas ut lite.

fram till detta hade jag knappt sett till den där sambon jag har....men idag fick vi som sagt lite tid tillsammans innan han skulle jobba. på em har angelica vart här och hälsat på!! sen har ebba & jag vart ute och sopat grus!

trots att man blir slut av att ha en massa planer hit & dit så blir man ändå pigg av att ha fullt upp!! konstig ekvation det där...


din kommentar
från: sanna

Snacka om att ni haft fullt upp ;)


skriv din kommentar här:

vem är du:
kom ihåg mig?

e-mail:

din blogg/hemsida:

vad vill du:

Trackback