avdelning förvirrad.

den tror jag alltid jag hamnar på när jag besöker arbetsförmedlingen. att man alltid ska behöva sköta deras jobb åt dem. nu ska jag inte tillbaka före december. hoppas hoppas att jag hittat nåt jobb att leva med innan dess........

jag har kommt på att jag inte vart till en frisör sen i december. hum...kanske är dags? lär väl få en tjusig kort frisyr om de ska ta bort allt slitet....blir alltid så här på sommaren. orkar inte färga eller klippa. roligare att göra det till hösten. men månaderna mellan december och fram till sommarn kan jag inte bortförklara på annat sätt än att jag inte orkat boka tid. jobbigt värre va!

2 nätter kvar....20 timmar....dags att åka...


din kommentar
från: Helena

Så blev det när jag besökte frissan sist... "Det var VÄLDIGT slitet det här" sa hon & satte saxen nå'n decimeter upp i håret. Grejen är att trots detta känns det fortfarande slitet...

Vilken fin familjebild! :)

Hoppas det blir riktigt bra de sista två nätterna nu då. Hur ska du fira när de är avklarade..? ;)

2008-08-13 @ 22:06:45
från: Helena

Visst är det nytt namn igen..? Det var väl nå't annat alldeles nyss, eller är jag helt ute & cyklar..?

2008-08-14 @ 00:14:24
från: Annika

Satt också (liksom Helena) och funderade på det där med namnet. Vad betyder dem? nyfiken :) Känner igen det där med klippningen. Även om jag inte vill att nån ska behöva jämföra sig med mig/trasselhäxan. Jag är sån att jag glömmer bort att klippa mig förrän jag påminns av nåt som liknar dreads. Och du: grattis på vänsterhäntas dag i efterskott! :)

2008-08-14 @ 22:09:22

skriv din kommentar här:

vem är du:
kom ihåg mig?

e-mail:

din blogg/hemsida:

vad vill du:

Trackback