sångfågel.

nätter kvar. wiiie.....eh ja sen är jag väl tillbaka i arbetslösheten...typ. men ändå...slippa dessa ensamma vakna nätter...och kanske kunna återgå så att kroppen kan få må lite bra. äta på normala tider....sova på normala tider...umgås med folk på normala tider....

fick förfrågan idag om att sjunga på ett dop. egentligen är det otroligt smickrande att någonsin få en sån förfrågan. men ändå..man får skratta! om jag nu skulle känna mig säker på att sjunga. vilket jag inte gör. skulle jag aldrig aldrig aldrig våga!!! jag som knappt vågar säga ett knyst i ett litet rum med fler än 3 personer.....stå i en kyrka och sjunga....

det roliga var att hon sa "du får vara full om du vill". *skratt*. önskar jag kunde göra något fint för lilltjejen..men inte detta.

din kommentar
från: Helena

Du har ju jättefin sångröst! :) Men jag förstår det där med att aldrig våga göra nå't dyligt i kyrkan. Jag har sagt till Jonas att om vi nå'nsin ska gifta oss, så vill jag bara säga "ja", inte ens det där med "Jag...tager dig..." även om det i stort sett är våra namn & lite annat jag skulle behöva återupprepa efter prästen, men nej. Fixar inte så'nt. Pratar ju inför folk på jobbet, på föräldramöten eller vad som helst utan problem - eller på TW-demo. Men det är inte samma sak.

2008-08-10 @ 21:29:19
från: Sandra

Nä fy sjutton, skulle jag inte heller göra. Mamma berättade förut att jag tydligen sjöng solo i kyrkan när jag gick på lågstadiet, 1:an eller nåt (har jag nog förträngt). Kära nån.

från: Sanna

Men hallå! Du som är gammal körtjej, klart du ska sjunga ;)

2008-08-11 @ 20:31:00
blogg eller hemsida: http://maadsan.blogspot.com
från: Mamma

Känn dig hedrad, sången skulle du klara för rösten har du, men jag förstår hur du känner, den där "fegheten" har du nog ärvt av mig

2008-08-12 @ 07:28:20

skriv din kommentar här:

vem är du:
kom ihåg mig?

e-mail:

din blogg/hemsida:

vad vill du:

Trackback